Gå til innhold

Gratulerer med 70-årsdagen!


jakest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og forøvrig: Vår alles kjære kryssordsnekker - Rolf Hansen - gratuleres hjerteligst med 70-årsdagen i dag! Hipp, hipp!

Kjære Rolf Hansen! Jeg så akkurat nå at du fyller år i dag! Takk for spennende og utfordrende oppgaver så langt. LørdagsMagasinet og onsdagsavisen. To av ukas høydepunkter. Du hjelper jamen til med å holde de små grå i vigør! "Kryssordforfatterkarriere" sto det i dagens avis. Litt av et ord! Håper du holder oss i ånde i mange uker og år ennå. GRATULERER med dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger meg på og GRATULERER deg Rolf Hansen med 70 års dagen.Og håper du hadde/får en super feiring. Koser meg masse med dine x-ord både onsdag og lørdag og ellers i året også. Sitter faktisk med nr. 467 nå. Småkinkig.

 

Gratulere til deg også solv2 med loddene. Håper du vant noe også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forøvrig: Vår alles kjære kryssordsnekker - Rolf Hansen - gratuleres hjerteligst med 70-årsdagen i dag! Hipp, hipp!

Vi melder oss på blant gratulantene og sender vår varmeste takk for alle hyggestundene du har gitt oss hver onsdag og lørdag! Livet hadde vært mer problemfritt og dermed mye kjedeligere uten deg! Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvær ute, men inne er det varmt, godt og trivelig, ikke minst takket være kryssord i DB. Også jeg kjøper avisa 2g.i uka bare p.g.a.Hansen. Vel overstått! Håper du fortsetter med å glede oss selv om du nå har rundet 70. Takk også for at du tar med finske navn og steder. Det er ikke mange nordmenn jeg har truffet som vet så mye om hjemlandet mitt. Stor klem til deg og alle kryssordelskere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...