Gå til innhold

Lørdag 793 dyr

mj8599

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"dyr" loddrett omtrent midt på, 3 rader inn fra høyre. Løsningen må vel mangle en M midt i ordet?

Ja, jeg er enig i det.

Jeg er i utgangspunktet ferdig med kryssordet, men mener at by i siste halvdel, vannrett til høyre burde sende på l for at det skal bli noen mening i Sjefsfilosof helt til høyre, nederste halvdel.

Min by ender på s.

Noen som har noen forklaring på det? Eller har jeg flere feil?

Kleo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"dyr" loddrett omtrent midt på, 3 rader inn fra høyre. Løsningen må vel mangle en M midt i ordet?

Ja, jeg er enig i det.

Jeg er i utgangspunktet ferdig med kryssordet, men mener at by i siste halvdel, vannrett til høyre burde sende på l for at det skal bli noen mening i Sjefsfilosof helt til høyre, nederste halvdel.

Min by ender på s.

Noen som har noen forklaring på det? Eller har jeg flere feil?

Kleo

({$editedMessage} 21.02.15 14:04)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg endrer til ------reir-----: Byen ender på R - et tidligere navn på dagens Krasnodar - ref denne franske nettsiden: http://www.connaissance-du-rail.com/reportages-et-photos/tramways/les-tramways-de-krasnodar/ hvor det står

"L'inauguration des deux premières lignes interviendra le 23 décembre 1900. La ligne "Rouge", à double voie, a une longueur de 3,6 km et la ligne "Catherine", initialement à voie unique et donnant accès à la gare ferroviaire de Vladikavkar (aujourd'hui Krasnodar I)..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...