mj8599 Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 "dyr" loddrett omtrent midt på, 3 rader inn fra høyre. Løsningen må vel mangle en M midt i ordet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karg Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Det ser sånn ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
igina Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 "dyr" loddrett omtrent midt på, 3 rader inn fra høyre. Løsningen må vel mangle en M midt i ordet? Ja. Men hva er blindbokstaven i Sjefsfilosof? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleo Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 "dyr" loddrett omtrent midt på, 3 rader inn fra høyre. Løsningen må vel mangle en M midt i ordet? Ja, jeg er enig i det. Jeg er i utgangspunktet ferdig med kryssordet, men mener at by i siste halvdel, vannrett til høyre burde sende på l for at det skal bli noen mening i Sjefsfilosof helt til høyre, nederste halvdel. Min by ender på s. Noen som har noen forklaring på det? Eller har jeg flere feil? Kleo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleo Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 "dyr" loddrett omtrent midt på, 3 rader inn fra høyre. Løsningen må vel mangle en M midt i ordet? Ja, jeg er enig i det. Jeg er i utgangspunktet ferdig med kryssordet, men mener at by i siste halvdel, vannrett til høyre burde sende på l for at det skal bli noen mening i Sjefsfilosof helt til høyre, nederste halvdel. Min by ender på s. Noen som har noen forklaring på det? Eller har jeg flere feil? Kleo ({$editedMessage} 21.02.15 14:04) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Helt enig. Dyret mangler en M, og byen burde ha sluttet på L (ikke S eller Z - som det ser ut til å bli). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karg Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Byen kunne vel også ende på R? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
safe1 Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Men hva er det så lurt å sette inn som bokstav 6 og 7 i sjefsfilosof? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Det ser ut til å bli RL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hugin Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Noe muffens her. By ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a-rio Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Det ser ut som det er en by i Kaukasus som heter det samme, men med R til slutt !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulte Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Takk for den.Endelig kunne jeg falle til ro med et ord som gav mening.Lurer bare på hvor du fant dette.Byen jeg hadde som endte på s eller z,ligger også ved Kaukasus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Det ser ut til å bli RL Etter det som nå er opplyst, må blindbokstavene bli RR. Ha en fortsatt god krysssordhelg alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
macknife Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 re sjefsfilosof: tenke - leder. Hva fillern blir det i midten?? I utgangspunktet skulle det bli en s eller z som siste bokstaven på den vannrette byen, men....... Har noen et lyst hode? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 -reir- : Et hansensk utklekkingsverksted for filosofiske systemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 ..eller "-----leir-----"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
macknife Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Takker! Men hva heter da byen??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Jeg endrer til ------reir-----: Byen ender på R - et tidligere navn på dagens Krasnodar - ref denne franske nettsiden: http://www.connaissance-du-rail.com/reportages-et-photos/tramways/les-tramways-de-krasnodar/ hvor det står "L'inauguration des deux premières lignes interviendra le 23 décembre 1900. La ligne "Rouge", à double voie, a une longueur de 3,6 km et la ligne "Catherine", initialement à voie unique et donnant accès à la gare ferroviaire de Vladikavkar (aujourd'hui Krasnodar I)..." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hansi Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 takker og bukker, da går jeg også for den løsningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
macknife Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 ifølge Hansen sjøl så skal det være en bokstaven R i slutten av navnet på byen. Hans sa han trengte nye briller! Så da går også jeg for den løsningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.