hks Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 Hei, jeg sliter to steder; redskaper 10 nedenfra og 11 fra høyre (jeg har utensi..er) og er da avviste henla? Jeg mener det ikke er helt det samme. Og så har jeg en by 7 nedenfra og 5 fra høyre. Jeg har Ahlat, men vase er da urne. Er det noen som kan hjelpe meg?
hjerterdame Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 Dette blir "en sannhet med modifikasjoner". Er ikke ferdig med alt , så ta det som en mulighet bare. By: Asyut Skuesp: Duryea God søndag!
jakest Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 - skrev (På 11.1.2015 den 1.16): Hei, jeg sliter to steder; redskaper 10 nedenfra og 11 fra høyre (jeg har utensi..er) og er da avviste henla? Jeg mener det ikke er helt det samme. Og så har jeg en by 7 nedenfra og 5 fra høyre. Jeg har Ahlat, men vase er da urne. Er det noen som kan hjelpe meg? Hvis du henlegger en sak i rettsvesenet, har du forsåvidt "avvist" den ift videre behandling. Og, selv om jeg ikke liker at det oppgis fullstendige løsninger, de oppgitte (løsningene) er riktige... I "redskaper" kan du legge til en L og en I, så er du der du skal være.... ({$editedMessage} 11.01.15 10:34)
hks Skrevet 11. januar 2015 Forfatter Skrevet 11. januar 2015 - skrev (På 11.1.2015 den 1.16): Hei, jeg sliter to steder; redskaper 10 nedenfra og 11 fra høyre (jeg har utensi..er) og er da avviste henla? Jeg mener det ikke er helt det samme. Og så har jeg en by 7 nedenfra og 5 fra høyre. Jeg har Ahlat, men vase er da urne. Er det noen som kan hjelpe meg? Hei igjen, Tusen takk for hjelpen begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå