Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tkihanse

"2 måneder siden sist" ? Ikke lengre ?? Jeg noterer ikke når jeg vinner, men jeg vant siste gang en gang på vårparten så vidt jeg husker. Premiering før det igjen tok ca. 3 år. Og jeg husker et innlegg her i forumet fra en kryssordkollega som skrev at det hadde gått ca. 7-8 år siden sist hun/han vant. Noen kan kanskje fortelle om mer enn 7-8 år. Jeg vet ikke hvor mange som sender inn løsninger på de enkelte kryssordene i HJEMMET, men det er jo bare 1 vinner hver gang. (Vi skulle gjerne hatt 3 !!) Vi ser i bladet at alle kryssordene premieres - så man har nok ikke sluttet å trekke vinnere. Hvordan det konkret foregår, vet jeg ikke. Men tidl. er det uttalt at man trekker. 2-3 år er vel kanskje en gjennomsnittlig lang periode for de fleste av oss mellom hver premiering - men dette er ren tipping. Tidligere har det vært antydet at noen få navn er gjengangere. Men det kan vel skyldes vinnerlykke. Å hevde noe annet vil vel være en insinuasjon... GODT NYTT ÅR til alle kryssordkolleger!! om1

({$editedMessage} 02.01.15 19:40)

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/22704-trekning-av-premier/#findComment-95878
Del på andre sider

Jeg har ingen anelse om hvordan trekningen (eller utvelgelsen) av vinnere foregår, men det er ingen tvil om at det er noen få som er inne i varmen og vinner titt og ofte, mens andre synes å være vaksinert mot "vinnerlykke". Selv har jeg sendt inn korrekt løsning på samtlige premiekryssord her på forumet siden 27. mars 2010 og har "vunnet" en eneste gang - det skjedde i august 2010 og jeg venter fortsatt på premien, diverse etterlysninger til tross. I den siste mailen jeg har fått i sakens anledning insinueres det at jeg er så sløv at jeg "sannsynligvis har mottatt premien uten å ha registrert det". Dette er definitivt feil, men ut fra ordlyden i mailen later det til at Egmont anser saken for avsluttet. Og sett i lys av dette kan det vel komme ut på ett om det foretas "premietrekning" eller ikke.

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/22704-trekning-av-premier/#findComment-95918
Del på andre sider

Her er det noe rart. Jeg har ikke vunnet så mange ganger. Men over ca. 15 år er det blitt noen ganger tross alt. Og premiene har alltid kommet- uten purring - etter forholdsvis kort tid. Men ikke alle opplever det slik, og det kan vi ikke leve med. Det meste kan gå galt ( Hernes ), men rutinene hos Egmont bør være klare. Det er lite hyggelig at vi skal ha ulike erfaringer med premiene. Vi må derfor få vite hvordan "trekkingen" foregår, og for det andre når premiene sendes ut. Egmont oppfordres til å gi en skikkelig / tydelig orientering om trekking og utsendelse av premier slik at vi unngår usikkerhet om dette. Lite hyggelig at det oppstår spekulasjoner om hvordan trekkingen foregår. Og ulike erfaringer med premiene skal det ikke være. Det er lite hyggelig for alle parter - også for Egmont rekner jeg med. Men sånn er det nå blitt. Egmont bør altså rydde bort alle spekulasjoner og tvil om hvordan prosedyren foregår. Vi venter på en "klar melding ut" fra Egmont. Jeg rekner med at det ikke er grunnlag for noe slag av hemmelighold. om1

({$editedMessage} 05.01.15 15:40)

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/22704-trekning-av-premier/#findComment-95921
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...