skjeld Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Noen utfordringer hos Hansen i dag, blant annet "Føre sammen" (loddrett til venstre midt på), og "prestasjoner" (loddrett, litt lenger nede). Litt spesielle løsninger etter mitt hode! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karlo Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Enig, kanskje ikke så ille med (fine/gode) prestasjoner, men jeg synes "svime" blir litt rart. Da går jeg ut ifra at "føre sammen" blir sveise!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mj8599 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Ja jeg har også brukt "sveise" der. Men da synes jeg det er teit med spørsmålet svime, selv om det på en måte kan forsvares. MEN jeg finner ikke ut av "kakeinnholdet" nederst i høyre hjørne. Jeg har ?n?len. Noe hjelp å få? Og jeg trodde siste delen av "rouge" skulle bli pynt, men det synes jeg ikke passer med noe av det andre...... ????? (Meldingen ble redigert 26.11.14 16:14) ({$editedMessage} 26.11.14 16:16) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karlo Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Bruk "pryd" istedet for pynt, så faller det på plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 Hva kaller man vanligvis "kakeinnhold"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Ja, det er flere typer fyll. Kakefyll er en av dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 ..og jeg som trodde "fyll" var intetkjønnsord - flt "fyllet"? Finnes byen Sieta??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janat Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Fyll kan både være et hankjønnsord og intetkjønnsord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 ...så lærte jeg noe i dag også! Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.