janat Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hei. Er det bare jeg som har FIGL som politiker og klenodler som kostbarheter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fabio Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Ja jeg får virkelig ikke håpe det er så mange som har klenodler som kostbarheter. Det er i så fall en nyoppfunnet kostbarhet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janat Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Søk på nettet så vil du fille ordet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janat Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Beklager trykkfeilen. Det skal selvfølgelig være finne og ikke fille. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fabio Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 På nettet finnes millioner av ord som er feil stavet. Du må finne ordene i et anerkjent oppslagsverk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janat Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Dersom du har figi som politiker hvilket anerkjent oppslagsverk har dette ordet. Dessuten har det hendt flere ganger at Hansen har brukt ord og navn som ikke står i anerkjente oppslagsverk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fabio Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg har ikke løst kryssordet i det hele tatt, så jeg har ingen politiker. Jeg er kjent med at Hansen finner på mye "rart", men jeg tror nesten jeg kan garantere at han ikke har noen løsning som er KLENODLER. Men vel bekomme om du vil stå på ditt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thorste Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Ta det med ro, kjære debattanter. La oss enes om at FIGI er en utmerket politiker i Hansenland Helt enig! Trur dåkker e helt påstyr! Vil bare legge ved et sitat fra "Vett og uvett", fra kapitlet om "Melkebåten": ...dåkker får begjè med injæktiver å personalia." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oddrunthorsen Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Sitat Skjeld: (Jeg forstår ellers ikke vitsen med å blande seg bort i diskusjonen her, når man ikke har sett kryssordet!) Så sint du er, da. Jeg har flere ganger gitt tips uten at jeg har kryssordet selv. Det er ofte lettere å se ting utenfra, selvom det ikke kom til nytte i dette tilfellet. På Esset nr. 45 i Allers gav jeg tips, uten at jeg hadde bladet selv. Det går an å resonnere seg frem til en løsning også, vet du. Her er vel alle hjertelig velkomne med innspill og synspunkter? Det håper jeg virkelig...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PerH Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Det er jeg enig i. Men se hvor mye spetakkel og nedsabling det blir hvis noen skulle driste seg til å si at "i dag var jammen oppgaven enkel og fort gjort å løse". Da hagler ukvemsordene. Det verste jeg har vært ute for, og jeg glemmer aldri navnet på vedkommende, var blant annet at jeg "for helvete skulle se å pelle meg ut av forumet, her hadde jeg faen ingenting å gjøre". Jeg hadde ikke skrevet noe spesielt kontroversielt engang. Tonen er langt mildere på fb-siden "Vi som elsker Rolf Hansens finurlige kryssord". Der er det ingen som skyter hverandre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Dette begynte med at "Skjeld" ble irritert på meg og syntes det var en uting at jeg hadde et forslag og mente at jeg avsporet. Jeg forstod det slik at jeg lenge hadde vært et irritasjonsmoment for henne/ham. Jeg skulle ønske, og har også foreslått det for ledelsen, altså Morten, at vi kunne få tilbake ordningen med at vi kunne oppgi mailadresse, slik vi hadde før, for de som ville. Da kunne vi sende PM hvis vi ville si noe privat til noen. ({$editedMessage} 13.11.14 00:23) Det har jeg også ønsket. Jeg har ikke notert svaret, men de mente vel at ikke alle ville utlevere e-postadressen sin. Det ville jo være frivillig. Jeg hadde en ubehagelig opplevelse med det. Svaret mitt ble brettet ut her. Jeg vil ikke utlevere personen som gjorde det. Kanskje jeg skal revurdere det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.