Gå til innhold

Onsdag 452. Politiker

elindblo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Se på kryssende vannrett: Kostbarheter. I entall ville man ha fått klenodium. Jeg mener at dette gir klenodier i flertall. Det kan jo hende at det finnes andre løsninger. Dessuten kan vel kryssende kamme neppe bli noe annet enn gre. Dessuten finnes det ikke i vårt leksikon noe svarord på Figi uansett hva man spør om. Jeg ser fram til andre forslag.

(Meldingen ble redigert 12.11.14 17:34)

({$editedMessage} 12.11.14 17:37)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mulig at Paige Figi kan regnes som politiker. Hennes datter er avhengig av marihuana som medisin, og moren prøver å få til lovendringer i flest mulige stater i USA.

(Jeg forstår ellers ikke vitsen med å blande seg bort i diskusjonen her, når man ikke har sett kryssordet!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mulig at Paige Figi kan regnes som politiker. Hennes datter er avhengig av marihuana som medisin, og moren prøver å få til lovendringer i flest mulige stater i USA.

(Jeg forstår ellers ikke vitsen med å blande seg bort i diskusjonen her, når man ikke har sett kryssordet!)

Sitat Skjeld:

Så sint du er, da. Jeg har flere ganger gitt tips uten at jeg har kryssordet selv. Det er ofte lettere å se ting utenfra, selvom det ikke kom til nytte i dette tilfellet.

På Esset nr. 45 i Allers gav jeg tips, uten at jeg hadde bladet selv. Det går an å resonnere seg frem til en løsning også, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og unnskyld meg alle sammen: men jeg BEGRIPER ikke at dere gidder holde på med dette "tulleballeriet".

Synes ikke dette er noe viktig å diskutere her inne på forumet, eller på 20-bussen, aller minst der. Sikkert ikke så mange på sistnevnte som er særlig interessert. (Bor i Oslo jeg også).

vh

({$editedMessage} 13.11.14 00:12)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette begynte med at "Skjeld" ble irritert på meg og syntes det var en uting at jeg hadde et forslag og mente at jeg avsporet. Jeg forstod det slik at jeg lenge hadde vært et irritasjonsmoment for henne/ham.

Jeg skulle ønske, og har også foreslått det for ledelsen, altså Morten, at vi kunne få tilbake ordningen med at vi kunne oppgi mailadresse, slik vi hadde før, for de som ville. Da kunne vi sende PM hvis vi ville si noe privat til noen.

({$editedMessage} 13.11.14 00:23)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg enig i. Men se hvor mye spetakkel og nedsabling det blir hvis noen skulle driste seg til å si at "i dag var jammen oppgaven enkel og fort gjort å løse". Da hagler ukvemsordene. Det verste jeg har vært ute for, og jeg glemmer aldri navnet på vedkommende, var blant annet at jeg "for helvete skulle se å pelle meg ut av forumet, her hadde jeg faen ingenting å gjøre". Jeg hadde ikke skrevet noe spesielt kontroversielt engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg enig i. Men se hvor mye spetakkel og nedsabling det blir hvis noen skulle driste seg til å si at "i dag var jammen oppgaven enkel og fort gjort å løse". Da hagler ukvemsordene. Det verste jeg har vært ute for, og jeg glemmer aldri navnet på vedkommende, var blant annet at jeg "for helvete skulle se å pelle meg ut av forumet, her hadde jeg faen ingenting å gjøre". Jeg hadde ikke skrevet noe spesielt kontroversielt engang.

Ta det med ro, kjære debattanter. La oss enes om at FIGI er en utmerket politiker i Hansenland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...