elindblo Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Loddrett i øverste linje: Jeg får Figi, men finner ingen politiker med dette navnet. Jeg søkte gjennom 15 sider på Google. Er det noen som har en forklaring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Belladonna Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Er du sikker på at "g", eventuelt den siste "i"-en er riktig? ({$editedMessage} 12.11.14 15:22) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 Se på kryssende vannrett: Kostbarheter. I entall ville man ha fått klenodium. Jeg mener at dette gir klenodier i flertall. Det kan jo hende at det finnes andre løsninger. Dessuten kan vel kryssende kamme neppe bli noe annet enn gre. Dessuten finnes det ikke i vårt leksikon noe svarord på Figi uansett hva man spør om. Jeg ser fram til andre forslag. (Meldingen ble redigert 12.11.14 17:34) ({$editedMessage} 12.11.14 17:37) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Belladonna Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Det var bare noen tanker fra meg :). Jeg har ikke dette kryssordet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 OK! Jeg er takknemlig for alle innspill! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gerd1 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg står også fast på dette ordet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karih Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 OK! Jeg er takknemlig for alle innspill! Har fått Figi, jeg også! Finner heller ikke belegg for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingerhoydal Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Ferdige eg og nå! Har nesten viska hål i kryssodet...det blir Figi hos meg og...prøve litt te i mårå-hjernen er oppbrukte! Ha ein fin kveld ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 Fortsatt: Jeg takker og bukker for alle innspill! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Det er mulig at Paige Figi kan regnes som politiker. Hennes datter er avhengig av marihuana som medisin, og moren prøver å få til lovendringer i flest mulige stater i USA. (Jeg forstår ellers ikke vitsen med å blande seg bort i diskusjonen her, når man ikke har sett kryssordet!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aliko Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Fortsatt: Jeg takker og bukker for alle innspill! Abdul Malek Rigi, iransk politiker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karih Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Hvis det blir Rigi, hva i all verden har den båten med seg da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aliko Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Litt redsel, kanskje.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Belladonna Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Det er mulig at Paige Figi kan regnes som politiker. Hennes datter er avhengig av marihuana som medisin, og moren prøver å få til lovendringer i flest mulige stater i USA. (Jeg forstår ellers ikke vitsen med å blande seg bort i diskusjonen her, når man ikke har sett kryssordet!) Sitat Skjeld: (Jeg forstår ellers ikke vitsen med å blande seg bort i diskusjonen her, når man ikke har sett kryssordet!) Så sint du er, da. Jeg har flere ganger gitt tips uten at jeg har kryssordet selv. Det er ofte lettere å se ting utenfra, selvom det ikke kom til nytte i dette tilfellet. På Esset nr. 45 i Allers gav jeg tips, uten at jeg hadde bladet selv. Det går an å resonnere seg frem til en løsning også, vet du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karih Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Litt redsel, kanskje.. ???? Blir det slik, er det vel en en R for mye? Jeg er visst treig her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Til Belladonna: Jeg synes fortsatt det er en uting å komme med "forslag" uten å ha sett kryssordet, og dermed avspore diskusjonen etter elindblo's innledning på denne tråden. Slikt blir man irritert av (men ikke sint). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Belladonna Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 "Man" blir irritert, skriver du. Du mener vel at DU blir irritert. Har du forresten observert meg mange ganger ettersom du er så irritert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a-rio Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg har snakket med ganske mange på 20-bussen i kveld om dette, og flere ga uttrykk for irritasjon (En sa til og med "fillern"..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Belladonna Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Irritasjon på grunn av meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinrar Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Hei, og unnskyld meg alle sammen: men jeg BEGRIPER ikke at dere gidder holde på med dette "tulleballeriet". Synes ikke dette er noe viktig å diskutere her inne på forumet, eller på 20-bussen, aller minst der. Sikkert ikke så mange på sistnevnte som er særlig interessert. (Bor i Oslo jeg også). vh ({$editedMessage} 13.11.14 00:12) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Belladonna Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Dette begynte med at "Skjeld" ble irritert på meg og syntes det var en uting at jeg hadde et forslag og mente at jeg avsporet. Jeg forstod det slik at jeg lenge hadde vært et irritasjonsmoment for henne/ham. Jeg skulle ønske, og har også foreslått det for ledelsen, altså Morten, at vi kunne få tilbake ordningen med at vi kunne oppgi mailadresse, slik vi hadde før, for de som ville. Da kunne vi sende PM hvis vi ville si noe privat til noen. ({$editedMessage} 13.11.14 00:23) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinrar Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Hei, ta ikke den slags uttalelser så altfor alvorlig. Jeg har også fått "så hatten passer" noen ganger ved å svare - når noen andre mente det var for mye hjelp å gi. Dette er da vel bare hobby og ikke "topphemmelig" vitenskap? vh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Belladonna Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Det er jeg enig i. Men se hvor mye spetakkel og nedsabling det blir hvis noen skulle driste seg til å si at "i dag var jammen oppgaven enkel og fort gjort å løse". Da hagler ukvemsordene. Det verste jeg har vært ute for, og jeg glemmer aldri navnet på vedkommende, var blant annet at jeg "for helvete skulle se å pelle meg ut av forumet, her hadde jeg faen ingenting å gjøre". Jeg hadde ikke skrevet noe spesielt kontroversielt engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinrar Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Har jo sett mange "diskusjoner" her inn noen ganger. Jeg kjøper ikke Dagbladet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birkebeiner Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Det er jeg enig i. Men se hvor mye spetakkel og nedsabling det blir hvis noen skulle driste seg til å si at "i dag var jammen oppgaven enkel og fort gjort å løse". Da hagler ukvemsordene. Det verste jeg har vært ute for, og jeg glemmer aldri navnet på vedkommende, var blant annet at jeg "for helvete skulle se å pelle meg ut av forumet, her hadde jeg faen ingenting å gjøre". Jeg hadde ikke skrevet noe spesielt kontroversielt engang. Ta det med ro, kjære debattanter. La oss enes om at FIGI er en utmerket politiker i Hansenland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.