aliko Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 7 fra venstre, 6 fra nederst. Finner ingen elv som inneholder disse bokstavene LE-JA
lililona Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg trodde at Lesja-elva renner gjennom tettstedet Lesja, men finner det ikke i kryssordleksikonet her. Foreløpig står jeg altså uten noe annet forslag. Selskap må jo være AS. Håper du får hjelp av andre. Lykke til!
elindblo Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 7 fra venstre, 6 fra nederst. Finner ingen elv som inneholder disse bokstavene LE-JA Se lenger ned på siden, og du finner en forklaring!
skjeld Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Det kan vel være en grei vane å kikke litt nedover siden før man spør!
aliko Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Skrevet 30. oktober 2014 Det kan vel være en grei vane å kikke litt nedover siden før man spør! Uansett, så er ikke Lesja en elv, men ei bygd i Nord-Gudbrandsdalen! Det vet jeg, for jeg er i fra dalen! Men, kanskje Hansen har bomma litt...
hansi Skrevet 30. oktober 2014 Skrevet 30. oktober 2014 Da bommet jeg og.. jeg skrev Lesja uten å blunke, antagelig pga at jeg har lest om rafting i Lesja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå