aliko Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 7 fra venstre, 6 fra nederst. Finner ingen elv som inneholder disse bokstavene LE-JA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lililona Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg trodde at Lesja-elva renner gjennom tettstedet Lesja, men finner det ikke i kryssordleksikonet her. Foreløpig står jeg altså uten noe annet forslag. Selskap må jo være AS. Håper du får hjelp av andre. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 7 fra venstre, 6 fra nederst. Finner ingen elv som inneholder disse bokstavene LE-JA Se lenger ned på siden, og du finner en forklaring! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Det kan vel være en grei vane å kikke litt nedover siden før man spør! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PerH Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Ellers kan man bli utSKJELD! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aliko Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Det kan vel være en grei vane å kikke litt nedover siden før man spør! Uansett, så er ikke Lesja en elv, men ei bygd i Nord-Gudbrandsdalen! Det vet jeg, for jeg er i fra dalen! Men, kanskje Hansen har bomma litt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hansi Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Da bommet jeg og.. jeg skrev Lesja uten å blunke, antagelig pga at jeg har lest om rafting i Lesja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.