Gjest toe Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jeg har idag vært i kontakt med Aftenposten ang. manglende premie-x i lørdagsavisa. De fortalte meg at det var bestemt at premie-x skulle tas vekk, og erstattes av KAKURO (som sto i avisa på lørdag). Det var allerede kommet en del reaksjoner fra kryssordløsere, fikk jeg vite. Jeg fikk også greie på hvem som er den ansvarlige for kryssordsiden, og har sendt en protestmail. Dersom dere der ute er enige med meg - så send en protest påA.postens vedtak raskt til adr. E-post : kjersti.loken.stavrum@aftenposten.no Det er hun som er "kryssordredaktør". Blir det mange protester, er det mulig at de omgjør beslutningen om KAKURO framfor PREMIE-KRYSSORD. Stå på ! Hilsen toe
Gjest toe Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 - skrev (På 9.1.2006 den 16.54): Jeg har idag vært i kontakt med Aftenposten ang. manglende premie-x i lørdagsavisa. De fortalte meg at det var bestemt at premie-x skulle tas vekk, og erstattes av KAKURO (som sto i avisa på lørdag). Det var allerede kommet en del reaksjoner fra kryssordløsere, fikk jeg vite. Jeg fikk også greie på hvem som er den ansvarlige for kryssordsiden, og har sendt en protestmail. Dersom dere der ute er enige med meg - så send en protest påA.postens vedtak raskt til adr. E-post : kjersti.loken.stavrum@aftenposten.no Det er hun som er "kryssordredaktør". Blir det mange protester, er det mulig at de omgjør beslutningen om KAKURO framfor PREMIE-KRYSSORD. Stå på ! Hilsen toe Hei. Kjempefint at du fikk oppklart dette.Jeg har i løpet av kort tid fått inn 10 stemmer og flere skal det bli.-Oppgaven i seg selv er lett løselig,men det er alle i ulike aldre og som kanskje har dette som en "hobby" eller sosialt "samvær" på en lørdag/søndag.Hvorfor skal disse bli fratatt en glede som virkelig har blitt en "tradisjon".-Stå på og alle vil støtte forslaget.-Vi krysser fingrene. Dag. Innlegg redigert. (01-09-06 20:01)
Gjest marion Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 - skrev (På 9.1.2006 den 16.54): Jeg har idag vært i kontakt med Aftenposten ang. manglende premie-x i lørdagsavisa. De fortalte meg at det var bestemt at premie-x skulle tas vekk, og erstattes av KAKURO (som sto i avisa på lørdag). Det var allerede kommet en del reaksjoner fra kryssordløsere, fikk jeg vite. Jeg fikk også greie på hvem som er den ansvarlige for kryssordsiden, og har sendt en protestmail. Dersom dere der ute er enige med meg - så send en protest påA.postens vedtak raskt til adr. E-post : kjersti.loken.stavrum@aftenposten.no Det er hun som er "kryssordredaktør". Blir det mange protester, er det mulig at de omgjør beslutningen om KAKURO framfor PREMIE-KRYSSORD. Stå på ! Hilsen toe toe Protest er sendt. Takk for initiativet!! marion
Gjest iver Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 - skrev (På 9.1.2006 den 19.03): Beklager toe.Mitt navn er Dag. Dette er jo en form for kryssordblasfemi!! I tillegg en form for arroganse fra Aftenpostens side! I Norge tukler man ikke med gode tradisjoner sånn uten videre!! Protesten tiltredes!! Selv løser jeg ikke denne kryssorden,- men jeg SER for meg skuffede medinteressenter i systemet!! HVOR skal jeg sende denne formelle protesten min!! Vi bør jo samle oss om EN adresse!! Jeg akter i tillegg å ta en TELEFON,- og det kunne jo vært SVÆRT artig om flere gjorde det samme! iver
Gjest iver Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 - skrev (På 9.1.2006 den 16.54): Jeg har idag vært i kontakt med Aftenposten ang. manglende premie-x i lørdagsavisa. De fortalte meg at det var bestemt at premie-x skulle tas vekk, og erstattes av KAKURO (som sto i avisa på lørdag). Det var allerede kommet en del reaksjoner fra kryssordløsere, fikk jeg vite. Jeg fikk også greie på hvem som er den ansvarlige for kryssordsiden, og har sendt en protestmail. Dersom dere der ute er enige med meg - så send en protest påA.postens vedtak raskt til adr. E-post : kjersti.loken.stavrum@aftenposten.no Det er hun som er "kryssordredaktør". Blir det mange protester, er det mulig at de omgjør beslutningen om KAKURO framfor PREMIE-KRYSSORD. Stå på ! Hilsen toe Jeg fikk omsider med meg adressatadressen! iver
Gjest unni Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Trodde ikke mine egne øyne - og kastet meg på en mail til Aftenposten. Dette kan vi ikke finne oss i vel???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå