Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg mangler ett ord i kryssordet denne gangen. 11 inn fra venstre og 7 ned, - belte-. Får ikke noe mening ut av dette.

Med de bokstavene jeg har kan ordet bli - selvfølge, men det gir ikke mening. Kan noen hjelpe?

Skrevet

På "drikk", 2 bokstaver kjenner jeg bare 3 alternativer. prøv de 3, og velg det som er minst usannsynlig. Et "Hansen-ord" som jeg ikke finner noen særlig mening i, jeg har bare godtatt det.

Skrevet

Hei!

Jeg mangler ett ord i kryssordet denne gangen. 11 inn fra venstre og 7 ned, - belte-. Får ikke noe mening ut av dette.

Med de bokstavene jeg har kan ordet bli - selvfølge, men det gir ikke mening. Kan noen hjelpe?

Selvfølge har jeg også, foran, det du sitter på.

Skrevet

På "drikk", 2 bokstaver kjenner jeg bare 3 alternativer. prøv de 3, og velg det som er minst usannsynlig. Et "Hansen-ord" som jeg ikke finner noen særlig mening i, jeg har bare godtatt det.

Det er en gammel vits, å være så forsiktig at man sikrer seg med både belte og seler.

Skrevet

Selvfølge har jeg også, foran, det du sitter på.

Og jeg har te som drikk - da blir det et Hansen-ord - og ingen selvfølge. Kleo

Skrevet

Takk for alle innspill. Tror jeg går for selefølge, håper det er greit at jeg skrev hele ordet, siden alle nå sannsynligvis er igang med magasinkryssordet.

Ha en fin helg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...