mj8599 Skrevet 8. oktober 2014 Skrevet 8. oktober 2014 Mange dyr og byer i dag. Men jeg synes at S-en mellom tredje og siste del av løsningsordet helt øverst vannrett er helt malplassert. For jeg jobbet bl.a. som det! :)
karih Skrevet 8. oktober 2014 Skrevet 8. oktober 2014 Kan jeg spørre deg om siste del av midterste ord nederst er som en liten hær å regne?
elindblo Skrevet 8. oktober 2014 Skrevet 8. oktober 2014 Rodelgjeng: Det ser ut til at du har fått det samme som jeg.Skal vi vente litt og se om det kommer andre forslag?
elindblo Skrevet 8. oktober 2014 Skrevet 8. oktober 2014 - skrev (På 8.10.2014 den 11.26): Mange dyr og byer i dag. Men jeg synes at S-en mellom tredje og siste del av løsningsordet helt øverst vannrett er helt malplassert. For jeg jobbet bl.a. som det! :) Takk, Jan! Jeg stusset litt på det, men Hansen har jo slike s-er her og der i sine lange ord for å få kryssordet til å gå opp!
mj8599 Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Skrevet 8. oktober 2014 - skrev (På 8.10.2014 den 11.52): Kan jeg spørre deg om siste del av midterste ord nederst er som en liten hær å regne? Kari. Jaaahhh! :)
lucifus Skrevet 8. oktober 2014 Skrevet 8. oktober 2014 - skrev (På 8.10.2014 den 11.26): Mange dyr og byer i dag. Men jeg synes at S-en mellom tredje og siste del av løsningsordet helt øverst vannrett er helt malplassert. For jeg jobbet bl.a. som det! :) det er lov i norsk å bruke en s som bindebokstav i sammensatte ord som er satt sammen av flere lange ord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå