Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter å ha spilt KRYSSORDDUELLEN noen ganger, har jeg følgende tilbakemelding med hensyn til forslag til forbedringer og ting jeg savner:

Det burde være en tidsangivelse for når "invitasjonen" ble lagt ut. Hvis det er lenge siden, er kanskje ikke motstanderen på plass når invitasjonen blir akseptert.

Hvis ingen motstander har meldt seg etter en viss tid, burde spiller nulles ut.

Når motstanderen har lagt ut, hadde det vært fint med et lite lydsignal, slik at man blir oppmerksom på at det er ens tur.

Det burde være en tidsfrist på tenketiden, slik at man ikke bare blir sittende å vente. Max 15 minutter.

Meldinger spillerne i mellom er et must. Helst faste meldinger som f.eks. "kommer igjen om 5 minutter", "må dessverre gå", "skal vi fortsette senere" osv.

Det hadde vært fint om skjermbildet hadde vært tilpasset skjermen, slik at man slipper og scrolle "litt" opp og ned.

Hvis spillet blir avsluttet før oppgaven er ferdig løst, hadde det vært fint å kunne se hele løsningen.

Det virker som man bare kan se de par siste avsluttede spillene. Det hadde vært flott med en fullstendig rankingliste slik at man kan se sin statistikk.

Alt i alt synes jeg Kryssordduellen er morsomt, og det blir sikkert enda bedre når det blir flere spillere og barnesykdommene er justert.

Jeg gleder meg til å bli med videre!

(Meldingen ble redigert 16.09.14 13:33)

({$editedMessage} 16.09.14 20:45)

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/22326-tilbakemelding-p%C3%A5-beta-testen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...