Gå til innhold

Nr. 769 Urban

mj8599

Anbefalte innlegg

Fra toppen 9 inn fra venstre, "Urban".

Jeg skjønner ikke hva begynnelsen av ordet blir.... Antagelig har jeg BYKLI. Så mangler jeg to bokstaver.

Alt etter det har jeg.... Og da har jeg alså ikke "ridder" vannrett heller. Dvs jeg tror jeg ikke har det, selv om jeg vel egentlig har det... hehe men da skjønner jeg ikke "urban" loddrett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra toppen 9 inn fra venstre, "Urban".

Jeg skjønner ikke hva begynnelsen av ordet blir.... Antagelig har jeg BYKLI. Så mangler jeg to bokstaver.

Alt etter det har jeg.... Og da har jeg alså ikke "ridder" vannrett heller. Dvs jeg tror jeg ikke har det, selv om jeg vel egentlig har det... hehe men da skjønner jeg ikke "urban" loddrett....

Har det samme som deg (Jan), men lurer på om det skal være "bykjerne..". Men da stemmer ingenting vannrett!

Dessuten kan første bokstav være S!

Det ser ut til å gå hop med Erlings løsning!

(Meldingen ble redigert 06.09.14 14:42)

({$editedMessage} 06.09.14 14:49)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå har jeg gått helt vekk fra By som begynnelse. Jeg har byttet ut B-en med en S, og håndverkeren har begynt å lage stoler.... hehe Men da får jeg ikke Elv vannrett under håndverkern til å passe inn....

"ridder" blir vel væpneradel??????

Men nå har jeg blitt enig med Erling32 her! hehe Da fikk jeg ting til å henge sammen! Det ble ikke adel allikevel....

(Meldingen ble redigert 06.09.14 14:54)

({$editedMessage} 06.09.14 14:59)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå har jeg gått helt vekk fra By som begynnelse. Jeg har byttet ut B-en med en S, og håndverkeren har begynt å lage stoler.... hehe Men da får jeg ikke Elv vannrett under håndverkern til å passe inn....

"ridder" blir vel væpneradel??????

Men nå har jeg blitt enig med Erling32 her! hehe Da fikk jeg ting til å henge sammen! Det ble ikke adel allikevel....

(Meldingen ble redigert 06.09.14 14:54)

({$editedMessage} 06.09.14 14:59)

Eg har væpnersjef,byklisje ???-holde på de orda !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...