gunham Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Står fast her, får noe med ertssje??e?ammer. noen som kan hjelpe?
elnan Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 jeg har KK H, men er usikker.- Finner ikke ordet noen steder. Må se på det i morgen igjen. En god natt på puta, kan kanskje gjøre hjernen mere kreativ? Vi får se? God natt!
-Belladonna Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Står fast her, får noe med ertssje??e?ammer. noen som kan hjelpe? Hvilket kryssord gjelder dette?
elnan Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Det er vel nr. 442. Redskapet det menes er vel 14 ned og 5 inn fra venstre, så vidt jeg har forstått!
-Belladonna Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Står fast her, får noe med ertssje??e?ammer. noen som kan hjelpe? Jeg kjøper Dagbladet bare på lørdager, så jeg har ikke dette kryssordet foran meg. Men ordet jeg synes det ser til å bli, er ertssjeidehammer. Det brukes i bergverksdrift.
gunham Skrevet 5. september 2014 Forfatter Skrevet 5. september 2014 Tusen takk Belladonna. Da er jeg i mål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå