erling32 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Til tross for at kryssordet gikk greit å løse, sitter jeg igjen med noen blanke ruter. 1) Restaurant, 3 fra høyre i første lineje. Den første bokstaven? 2) Forfatter: 9 fra venstre 14 nedenfra. Jeg har Ghivani, men kan ike finne ham noe sted ellers. 3) Elv: 11 inn fra høyre og 4 opp nedenfra. Jeg har F som siste bokstav, men mangler blinbokstaven. Er det hjelp å få? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liskør Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Æ har s til slutt på elva Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erling32 Skrevet 23. august 2014 Forfatter Del Skrevet 23. august 2014 Takk. Det burde jeg også hatt, men så blir man opphengt i den løsningen man har fått så langt. Da er det greit å få litt hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erloel Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Til tross for at kryssordet gikk greit å løse, sitter jeg igjen med noen blanke ruter. 1) Restaurant, 3 fra høyre i første lineje. Den første bokstaven? 2) Forfatter: 9 fra venstre 14 nedenfra. Jeg har Ghivani, men kan ike finne ham noe sted ellers. 3) Elv: 11 inn fra høyre og 4 opp nedenfra. Jeg har F som siste bokstav, men mangler blinbokstaven. Er det hjelp å få? 1.Som første bokstav har jeg L 2. Jeg har Ghitani, og han fant jeg i snl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Egyptisk forfatter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odnyst Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Jeg fant også denne forfatteren, men da synes jeg det blir et rart svar på "Ha". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.