ces Skrevet 4. august 2014 Skrevet 4. august 2014 12 vannrett_ Kan varmedunst være Mangler bare blindbokstavene, men det gir ingen mening. Hjelp å få?
balder Skrevet 4. august 2014 Skrevet 4. august 2014 Dette finner du på ordnett. Legg inn bokstavene du har så dukker det opp.
ces Skrevet 4. august 2014 Forfatter Skrevet 4. august 2014 Det har jeg prøvd, så da er kanskje noe annet feil(?) Har r-s-n-r
balder Skrevet 4. august 2014 Skrevet 4. august 2014 Jeg har samme bokstaver som det du har. Hvis du legger disse inn i ordnett får du 9 treff opp. Les litt på undertekstene så vil du finne svaret der.
ces Skrevet 4. august 2014 Forfatter Skrevet 4. august 2014 - skrev (På 4.8.2014 den 16.05): Jeg har samme bokstaver som det du har. Hvis du legger disse inn i ordnett får du 9 treff opp. Les litt på undertekstene så vil du finne svaret der. Får bare opp fire forslag, hvorav et par var identisk med denne sidens forslag. Er like lite klok, dessverre.
balder Skrevet 4. august 2014 Skrevet 4. august 2014 Løsningen fant jeg i riksmålsordboken. Det har vel med utseende på varmedunster.
ces Skrevet 4. august 2014 Forfatter Skrevet 4. august 2014 Ser det du har funnet, og det står for så vidt også her på kryssord.no, men jeg må si det er lite logisk. Åpenbart et begrep som er lite aktivt i mitt vokabular i hvert fall. Uansett, takk for guiding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå