Gå til innhold

Kryssordpenn

Gjest Anne Kristine Jansen

Anbefalte innlegg

Gjest Anne Kristine Jansen
Skrevet

Edit: Glem det. Jeg fant. Dette innlegget kan slettes.

Nå fant jeg ingen kategori, hvor jeg kunne spørre om dette, så jeg måtte bruke denne.

Kommer rett fra naboen. Nabodama satt med et kryssord foran nesen. Hun fylte inn bokstaver her og der, men iblant visket hun bokstavene bort. Spurte om hvordan pennen og viskelæret fungerte, hun svarte at det er topp. Måtte jo bare prøve denne vidunderpennen. Og jeg ble imponert!

Har jo sett sånn før, men ikke en så effektiv som hun hadde.

Pennen heter "PAPERMATE Replay", med to hjerterlignende figurer mellom ordene "paper" og "mate". Den var ganske tynn og så veldig simpel ut, men den var god. Fargen var lysegrått.

Vet noen kanskje om hvor jeg kan bestille sånne penner?

Når jeg løser kryssord, bruker jeg korrekturlakk eller visketape ganske flittig. Tror faktisk bladet veier halvparten så mye som i utgangspunktet, etter at jeg har løst alle kryssordene.

Innlegg redigert. (11-30-05 16:45)

Fortsetter under...

Gjest Aveline
Skrevet

Hei*

Jeg har en lign. penn - som jeg kjøpte i en bokhandel. De hadde to typer, en tynnere og en mer robust - som jeg foretrakk. Den har jeg hatt ganske lenge nå, og brukt såpass mye at jeg har litt problemer med helt å lese hva som det står då den - men mener det skal være "rasonmax" og så står det "med" med litt mindre skrift ved siden av. Den er tofarget blå.

Kan anbefales på det varmeste!*

m.h.

Aveline

Skrevet
  - skrev (På 30.11.2005 den 15.41):

Edit: Glem det. Jeg fant. Dette innlegget kan slettes.

Nå fant jeg ingen kategori, hvor jeg kunne spørre om dette, så jeg måtte bruke denne.

Kommer rett fra naboen. Nabodama satt med et kryssord foran nesen. Hun fylte inn bokstaver her og der, men iblant visket hun bokstavene bort. Spurte om hvordan pennen og viskelæret fungerte, hun svarte at det er topp. Måtte jo bare prøve denne vidunderpennen. Og jeg ble imponert!

Har jo sett sånn før, men ikke en så effektiv som hun hadde.

Pennen heter "PAPERMATE Replay", med to hjerterlignende figurer mellom ordene "paper" og "mate". Den var ganske tynn og så veldig simpel ut, men den var god. Fargen var lysegrått.

Vet noen kanskje om hvor jeg kan bestille sånne penner?

Når jeg løser kryssord, bruker jeg korrekturlakk eller visketape ganske flittig. Tror faktisk bladet veier halvparten så mye som i utgangspunktet, etter at jeg har løst alle kryssordene.

Innlegg redigert. (11-30-05 16:45)

Jeg kjøper penn i bokhandelen. Den er kjempegod. Finnes i to farger, men den svarte er best. Det er en tykk penn med viskelær og heter "eraser.max. Koster ca 25-30 kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...