pedda2 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Oppe til høyre: LÆRHUDSTRIPE Noen som har tips om hvor jeg skal lete? Peder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torry47 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Hei Jeg foretok bokstavsøk i ordnett, og fant et ord som er en smal stripe lærhud rundt hoven hos hovdyr. Mvh Torild Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pedda2 Skrevet 4. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2014 Hei Torild. Jeg har forsøkt det, men har trolig feil bokstaver. Vil du sjekke om disse er riktige? -K-N-E-T- Peder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinrar Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Din K er ikke riktig, bruk en annen konsonant lenger uti alfabetet. Du kan også bruke "søk i ordbøker", søk med stikkordene i to ord. (NRO). vh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Hei Steinrar. Jeg har ordet, men lurer på hvordan du søker med stikkordene i to ord. Vh akok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinrar Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Du velger SØK I ORDBØKER (i headingen). I søkefeltet skriver du søkeordet (eller ordene), i dette tilfellet: LÆRHUD STRIPE og trykker på søk. vh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pedda2 Skrevet 4. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2014 Din K er ikke riktig, bruk en annen konsonant lenger uti alfabetet. Du kan også bruke "søk i ordbøker", søk med stikkordene i to ord. (NRO). vh Takk for hjelp. Det du skrev, Steinrar, fikk meg til å se nærmere på mine bokstaver, og sannelig hadde jeg sett feil, K i stedet fir R. Uff, og uff. Men takk for at du åpnet mine øyne. Peder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Du velger SØK I ORDBØKER (i headingen). I søkefeltet skriver du søkeordet (eller ordene), i dette tilfellet: LÆRHUD STRIPE og trykker på søk. vh Takker. Da hadde jeg glemt noe. Når stikkordet sier to ord, må man jo prøve å sette inn mellomrom flere steder. akok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karib1 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Takk for hjelp. Det du skrev, Steinrar, fikk meg til å se nærmere på mine bokstaver, og sannelig hadde jeg sett feil, K i stedet fir R. Uff, og uff. Men takk for at du åpnet mine øyne. Peder Takket være denne diskusjonen, fikk jeg også løst dette ordet. Men jeg står fast i ordet flokk vannrett oppe til høyre. Har ?O???N???K? Er noen av bokstavene feil? Hvor skal jeg lete? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinrar Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg har ikke din O , men du behøver ikke viske, bare sett en strek over den. Du finner det her inne ved å søke på stikkordet. "Fredet øy" finner du i Larvik kommune. vh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karib1 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Tusen takk skal du ha! Får den ikke opp ved å søke på fredet øy, men ut fra ditt hint så fant jeg den. Da er mesterkryss ferdig for uke 23. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ril Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Jeg har ikke din O , men du behøver ikke viske, bare sett en strek over den. Du finner det her inne ved å søke på stikkordet. "Fredet øy" finner du i Larvik kommune. vh ({$editedMessage} 11.06.14 02:57) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Øya ligger vel i Oslofjorden (Hurum kommune), men i Larvik er det et spesielt nes med samme navn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinrar Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Det har du jo rett i. Jeg har nok "blingset" da jeg leste i SNL. Artiklene står jo rett etter hverandre når man søker med svarordet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.