Ditten Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Jeg står fast på 14, Med bøyd del. Jeg tenker det må bli et adjektiv, men med mine 2 bokstaver finner jeg ingen løsning. Er det kanskje noen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aksel1 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Hei Ditten! Det stemmer at løsningen er et adjektiv. Vi skal til vitenskapen om jordkloden. En betegnelse på bøyd del av bergart. Ordet som sådan står oppført i et vell av leksika, i SNL som oppslagsord, dog med en annen tilnærming enn stikkordet. Uten å kjenne til dine to bokstaver er det vanskelig å si om du er på rett vei. Vh Aksel H. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ditten Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2014 Hei Aksel H.! Tusen takk for gode hint. Nå tror jeg at jeg har funnet ordet, men kun en av mine to bokstaver var rett! Min 2. bokst. er en vokal langt ut i alfabetet.Så får vi se om resten lar seg løse. Mvh Ditten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-juni2 Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Hvor finner man disse oppgavene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Adressa og BT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.