jakest Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Halleluja! Se der - isgalten er på plass i lørdagens Hansen! Vi i Isgaltens Venner (som - på Fjaseboken - arbeider iherdig for at isgalten skal være representert i Hansens kryssord) sier takk, Hansen, takk for isgalten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birkebeiner Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Han har også husket å få med ULRIKEN. Er han bergenser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 ....skulle nesten tro det! Noen foreslår allerede "Ulrikens Venner" på FB?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odnyst Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 For noen uker siden hadde de isgalt i fiskedisken der hvor jeg ofte handler. Måtte jo bare prøve det. Den var helt grei til steking. Men isgaltens venner tror jeg ikke er noe for meg. Ulrikens venner derimot..... Har vært der flere ganger. ({$editedMessage} 31.05.14 22:00) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Hansens spesialiter er flotte, men jeg blir stadig forundret over kryssordforfatteres mangel på oppfinnsomhet: Innsjø/sjø: Enare, keiser: Nero, gass: neon, osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 1. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2014 Joda, skjeld, jeg er forsåvidt enig, men: De fleste av oss liker Hansen forunderlige verden av lange og mellemlange, oppkonstruerte løsningsord...og de fleste av oss bærer over med at han - fra tid til annen - må ty til gjengangere - enten de tilhørte Ibsen, eller andre ordkonstruktører..som feks ULRIKEN, NERO, ENARE, EIKEREN og mange, mange andre. Ikke enkelt dette, ålage to kryssord hver uke - med oss løsere som kritikere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.