Gå til innhold

Isgaltens venner

jakest

Anbefalte innlegg

Halleluja! Se der - isgalten er på plass i lørdagens Hansen! Vi i Isgaltens Venner (som - på Fjaseboken - arbeider iherdig for at isgalten skal være representert i Hansens kryssord) sier takk, Hansen, takk for isgalten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For noen uker siden hadde de isgalt i fiskedisken der hvor jeg ofte handler. Måtte jo bare prøve det. Den var helt grei til steking. Men isgaltens venner tror jeg ikke er noe for meg. Ulrikens venner derimot..... Har vært der flere ganger.

({$editedMessage} 31.05.14 22:00)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, skjeld, jeg er forsåvidt enig, men: De fleste av oss liker Hansen forunderlige verden av lange og mellemlange, oppkonstruerte løsningsord...og de fleste av oss bærer over med at han - fra tid til annen - må ty til gjengangere - enten de tilhørte Ibsen, eller andre ordkonstruktører..som feks ULRIKEN, NERO, ENARE, EIKEREN og mange, mange andre. Ikke enkelt dette, ålage to kryssord hver uke - med oss løsere som kritikere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...