Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er så heldig at jeg ikke er ferdig med dagens Hansen i Magasinet. Jeg ser at noen absolutt må fortelle oss at de er tidlig ferdig, men da er vel mye av moroa borte? Håpet er at jeg bruke mye tid.

Vår gamle venn Jostein Ljønes har 2 sider i Dagens Næringsliv i dag. Jeg tror det komme tilsvarende onsdag og påskeaften. Mye å glede oss til!

God påske fra en pensjonist. En spesiell hilsen til Unni fra Eidsvoll.

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/21778-hurra-jeg-er-ikke-ferdig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så heldig at jeg ikke er ferdig med dagens Hansen i Magasinet. Jeg ser at noen absolutt må fortelle oss at de er tidlig ferdig, men da er vel mye av moroa borte? Håpet er at jeg bruke mye tid.

Vår gamle venn Jostein Ljønes har 2 sider i Dagens Næringsliv i dag. Jeg tror det komme tilsvarende onsdag og påskeaften. Mye å glede oss til!

Jeg er så enig. Kosen med et slik kryssord er jo at vi skal bruke litt tid og ikke kappes om å bli først ferdig. God påske til alle kryssordvenner. :-)

Nettopp begynt, gleder meg over dobbeltHansen 😊 tror vel han dukker opp både på onsdag og på påskeaften ! God påske ☀

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...