Gå til innhold

Glåmdalens familiekryss 1.okt.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Belladonna

Jeg har nok henvendt meg til en for snever krets, så jeg forsøker igjen. Stikkordet for mitt spørsmål er: Der finnes Grindheim kirke. Jeg har selvf. undersøkt i de kilder jeg har, men finner det ikke.

Kryssordet må leveres i kveld, så jeg håper noen kan trå til med hjelp :-).

Gjest Belladonna

Hei på dere, Glåmdalens kryssordløsere!

Jeg mangler første bokstav i ordet på nest nederste linje, ytterst til venstre. Etne? Utne? På forhånd takk for svar.

Heisan Mette! "Kult" å høre (?) fra deg igjen. Joda, etter at jeg fant ut hva stedet het, var det på med en lang jakke for å skjule en pyjamaslignende innedress og ut i bilen og ned til Glåmdalen og legge kryssordet i postkassen deres. Bra jeg ikke har så langt å kjøre ;-D.

Hei på dere, Glåmdalens kryssordløsere!

Jeg mangler første bokstav i ordet på nest nederste linje, ytterst til venstre. Etne? Utne? På forhånd takk for svar.

måtte bare si det,Belladonna...Jeg løste,og svigerdatteren min vant 3 flaxlodd.Fikk dem idag,ensa hun ikke vusste at hun kunne løse kryssord engang,langt mindre norsk.Hun er en kjekk jente som er fra Estland...:)

Annonse

Næmen så moro å få svar fra deg da!!

Hun ble 50,_rikere...

Nei,kan jo litt estisk da.Når det er noen ting som er tomt eller borte,slår jeg henda rett ut og sier:Njeto.

Skal ta meg et russisk/Estisk kurs.Moro og interessant og lære noe nytt.Man lærer jo så lenge man har lever eller elever eller noe i den duren.Hehehe.Ha en fortreffelig helg da,Belladona.

Jeg har vunnet etpar ganger på Glåmdalskryssordet,men fanden må da vite hvor de store gevinstene drar hen?

Ble bare henholdsvis 50,-og 75,kr på meg...

Gjest Belladonna

Jeg tror jamen vi må utveksle private E-mailadresser jeg, Mette. Vi har flere felles interesser enn kryssord! Jeg er også svært interessert i språk, og har tatt en del kurs på friundervisningen bl. a. Men det er det å få praktisert det, da. Estisk vet jeg ikke noe særlig om, bare at det tilhører den finsk-ugriske språkgruppen.

Jeg har også svigerbarn (heter det det?), men de er norske, hehe.

Kanskje vi kan møtes på Fenstad og snakke "fremmedlandsk" :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...