owe Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Mangler lukttilsetting. Noen tips om hvor dette ordet finnes??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aksel1 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Hei owe! Ut fra stikkordet skulle man tro at løsningen er et substantiv, altså navn på en konkret type lukttilsetting. Men det jeg har kommet frem til er i TANUMS forklart med å tilsette lukt. Ordet står også i friteksten i SNL, dog under et annet oppslagsord. Vh Aksel H. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
owe Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Hei Aksel. Takk. Vært innom ordet i Tanum, men ikke noen ending der. Hilsen Owe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Sliter også med endelsen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aksel1 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Hei igjen! Uten tilgang til TANUMS da jeg svarte, ble innlegget noe ukonsist. Jeg ser nå at ordet ikke står der med dette suffiks. Forklaringen stemmer imidlertid. Stikkordet ender på språkelementet -ing, da gjør også løsningen det. SNL-henvisningen er adekvat. Vh Aksel H. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.