Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er dagens kryssord ferdig pakket i konvolutten!

Lykke til dere andre!

Kjære Jan!

Jeg beundrer deg i høye toner. At du hver eneste gang du løser et kryssord forteller for all verden at du er ferdig, det står det respekt av, dette må vi for all del få med oss. Tenk å være i besittelse av en kunnskap som bare er forbeholt deg og som for enhver pris ikke må røpes - og så røpe den - det er en sann glede ,en ekte glede. Vi gleder oss med deg.

Slutter meg til hjerterdamen. Men så er det jo slik at jeg vet om et par Hansen-løsere som alltid er ferdig i god tid før Jan1952 sender ut sitt nødvendige og lykksalige budskap til verden. (Fast 2 ganger i uka!) Av en eller annen merkelig grunn kunne det ikke falle dem inn å gjøre som Jan1952, kan du begripe det? Det må da være herlig å kunne føle seg omtrent som permanent verdensmester!?

Annonse

bikka var inne på en "kort visitt" her på forumet med spørsmål om Guffen, 8 opp og 6 inn fra venstre, skulle bli Lumpen, men så ble innlegget redigert, som ovenstående viser. Jeg er også en som lurer på det samme, men da får jeg ikke den ønskede slutten på Piggdekk. Kanskje kom bikka fram til rett løsningsord ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...