Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står helt fast i høyre side øverst.Finner ikke hverken institusjon eller hodeplagg.Nå lurer jeg på om det jeg har skrevet på lisensinnehaver er feil.Der har jeg ?a?i?a?a?ø?.Kan noen bekrefte eller avkrefte?Takknemlig for hjelp.Mvh.Hulte.

Skrevet

Takk for tipset Odnyst,men strever fortsatt.Da må jeg få spørre om andre evnt.feil.Institusjon der har jeg r som 2.bokst.og m som 6.Nest siste e eller r.Hodeplagg der har jeg i som 2.og 6.bokst,nest siste e.Mvh.

Skrevet

Dine bokstaver er aldeles riktige. Bruk dem i bokstavsøk her på kryssord.no.

Takk for tipset Odnyst,men strever fortsatt.Da må jeg få spørre om andre evnt.feil.Institusjon der har jeg r som 2.bokst.og m som 6.Nest siste e eller r.Hodeplagg der har jeg i som 2.og 6.bokst,nest siste e.Mvh.

Skrevet

Dine bokstaver er aldeles riktige. Bruk dem i bokstavsøk her på kryssord.no.

Skrevet

Hei,

"institusjon": R som 2.bokst. og E som nest siste er riktig, ikke M. (Greit sted å ha ved vold og bråk).

"Hodeplagg": I som nr. 2 er riktig og E som nest siste. Mest aktuelt rundt juletider, svar i flertall.

Skrevet

Tusen takk Ingebjørg.Har vært inne på begge ordene du nevner,men da vil det jo si at jeg har feil på dyrebolig og pels.Veldig greit å vite.Nå har jeg fått mye god hjelp så da får jeg prøve å få til resten.Håper jeg slipper å mase mer.Hilden Hulte.😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...