vikh7 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Første til høyre loddrett. 11 og13 bokstav,er det noen som har o og l og eller r som siste bokstav? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Har E og P, men R på siste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikh7 Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Første til høyre loddrett. 11 og13 bokstav,er det noen som har o og l og eller r som siste bokstav? Men kom på at det vart ungeskriktommel,feil kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SvenÅ Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Kanskje dette setter en -STOPPER på ditt problem(; Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellinor Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Iallefall legger det en DEMPER på problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SvenÅ Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Ellinor har sikkert helt rett - jeg hadde forlengst postlagt løsningen da jeg svarte. Beklager! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leska42 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Dette er sjarmen med å være engasjert i å finne de rette løsningene på Hansen`s utspill. Vet ikke hva den karen tenker. Vi er vel enige om at Smokk skal starte med Ungeskrik, men så var det resten da. RETT 4 bkst i 10 linje kan iflg leksika også være GODT. Da bruker jeg T som start på siste delen og foreslår at Smokk kan være en UngeskrikTEMMER. God jakt på andre løsninger !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andrine2 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Jeg tror også at Ellinor har rett, da rett kan bli SODD (som er en suppe) og da stemmer det med DEMPER. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikh7 Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 Første til høyre loddrett. 11 og13 bokstav,er det noen som har o og l og eller r som siste bokstav? Søren,var for snar å poste brevet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.