Gå til innhold

KRYSSORD FOR DEG SOM ER LITT KRESEN (Allers)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var dessverre ikke så lett å gi søkertips på disse ordene synes jeg. Nå er hjelpen slettet så da slipper du å irritere deg. Vanligvis gir jeg ikke ut løsningsord men da jeg gjorde et unntak denne gangen var forumets vaktbikkje nr .1 der med en gang :-(

Det var dessverre ikke så lett å gi søkertips på disse ordene synes jeg. Nå er hjelpen slettet så da slipper du å irritere deg. Vanligvis gir jeg ikke ut løsningsord men da jeg gjorde et unntak denne gangen var forumets vaktbikkje nr .1 der med en gang :-(

Hei Kari

Kan du sende løsningen på mailen min?

jeg rakk ikke se dem før du slettet det

[email protected]

Annonse

Jeg ga deg bare løsningen på terrorister. Ville ikke skrive svarene på alle spørsmålene her i forumet fordi jeg vet at folk ikke liker det (fabio spesielt) . På de andre spørsmålene ba jeg om å få de bokstavene du hadde så vi kunne finne ut av det sammen uten å røpe løsningene. Det er ikke høyt under taket her i forumet dessverre. Sender deg løsningene på mail

Når noen spør om hver minste ting, tyder det på at nivået på kryssordet er for høyt for vedkommende. Esset og den type kryssord er for viderekomne. Det har ikke noe med at det er lavt under taket for å være uenig i at man ikke legger ut fasiten.

Tonen i dette forumet er ikke alltid like god, og det er noen som stadig må inn å pirke på hvordan man svarer . Som jeg har skrevet her så ga jeg UNNTAKSVIS ut et svar (ikke alle tre). Jeg vurderte det dithen at bladet har vært ute en god stund og at det ikke ville være noe problem. Jeg burde jo tenkt meg om en gang til forstår jeg nå.

({$editedMessage} 10.01.14 14:20)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...