karkar Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Etter skifte av server for kort tid siden, går det så kort tid før jeg "blir kastet ut" av kryssord.no og må logge meg inn på nytt.Synes ikke jeg gjør annet enn å logge meg inn! Er det noen forklaring på hvorfor det er blitt slik? Kan det gjøres noe med det? På forhånd takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Unni Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Krysser fingrer for at dette kan "fikses"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anne. Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Etter skifte av server for kort tid siden, går det så kort tid før jeg "blir kastet ut" av kryssord.no og må logge meg inn på nytt.Synes ikke jeg gjør annet enn å logge meg inn! Er det noen forklaring på hvorfor det er blitt slik? Kan det gjøres noe med det? På forhånd takk for svar. Merete fra kryssord.no sier dette til meg i et mailsvar: ------------------------------------------------------------ Å forbli innlogget på kryssord.no er en funksjon som har med din egen datamaskin å gjøre. Vi kan ikke styre den eksternt. Hvis du stadig logges ut, kan det ha med svak internett-tilgang å gjøre, eller med hvilket sikkerhetssystem du har på maskinen din. ------------------------------------------------------------ Det var jo ikke slik at en ble kastet ut så fort før de byttet server. Og det er jo rart at en på andre plasser en logger inn kan være der til en logger ut selv. Dette bør de kunne klare å få til her inne også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Unni Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Klart at dette kan ordnes. Rent tåkeprat, om enn enkelt,å skylde på folks datamaskiner. Dette tullet hadde vi her for en god tid tilbake også, men da ble det kjapt fikset. Er jo ikke akkurat snakk om bankpålogging dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Dette har ingenting med min datamaskin å gjøre, men ble "lagt inn" ved omleggingen - bevisst eller ubevisst. Vennligst fiks det snarest før jeg blir sprø av all innloggingen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuster Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Ser mange plages med påloggingstid,mine plager er av en annen art jeg kan ikke benytte meg av kjente bokstaver for å begrense søket, dette startet også etter skifte av server. Veldig irriterende, og veldig tungvint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-juni2 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg har det samme problemet. Det er nytt siden bytte av server her hos meg også. Hvis det skyldes andre ting er det et pussig sammentreff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Unni Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Oiameg! Nå ser det jammen ut til at ting har gått seg til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hansi Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jepp, fremdeles innlogget etter mer enn 30 minutters "inaktivitet". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karkar Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Ja, her har det skjedd mye! Jeg har vært pålogget siden jeg satte meg med kryssord etter en tidlig middag. Hurra! Hva har skjedd? For "noen" må ha gjort "noe"! Er meget interessert i å få vite hvem som har gjort hva! Regner jo med å få et svar på mitt innlegg i går. Tusen takk til dere andre som hang dere på problematikken! Ønsker dere alle en kos Jul og et flott Kryssordår 2014! Vennlig hilsen Kari K. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anne. Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Ja, nå slipper vi å bli 'kastet ut'. Har vært innlogger over 2 timer nå. Så da regner vi med problemet er løst. Takk til de i redaksjonen som ordnet opp og ønsker dere riktig god jul God jul også til alle kryssordvenner:-). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari S Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 HURRA, her går det unna!Fantastisk, så bra har det aldri vært i alle de årene jeg har vært abonennt. God kryssordjul til alle.Kari S. (ps. litt rart at ikke redaksjonen har gitt lyd frå seg.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Unni Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Redaksjonen har jobbet for å få orden på ting. Ikke rart at de ikke har brukt tid på å trøste oss, da:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari S Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Hyggelig svar fra Merete, Kryssord.no.Kari S. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.