Gå til innhold

Påloggingstid

karkar

Anbefalte innlegg

Etter skifte av server for kort tid siden, går det så kort tid før jeg "blir kastet ut" av kryssord.no og må logge meg inn på nytt.Synes ikke jeg gjør annet enn å logge meg inn! Er det noen forklaring på hvorfor det er blitt slik? Kan det gjøres noe med det? På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter skifte av server for kort tid siden, går det så kort tid før jeg "blir kastet ut" av kryssord.no og må logge meg inn på nytt.Synes ikke jeg gjør annet enn å logge meg inn! Er det noen forklaring på hvorfor det er blitt slik? Kan det gjøres noe med det? På forhånd takk for svar.

Merete fra kryssord.no sier dette til meg i et mailsvar:

------------------------------------------------------------

Å forbli innlogget på kryssord.no er en funksjon som har med din egen

datamaskin å gjøre. Vi kan ikke styre den eksternt. Hvis du stadig logges

ut, kan det ha med svak internett-tilgang å gjøre, eller med hvilket

sikkerhetssystem du har på maskinen din.

------------------------------------------------------------

Det var jo ikke slik at en ble kastet ut så fort før de byttet server.

Og det er jo rart at en på andre plasser en logger inn kan være der til en logger ut selv.

Dette bør de kunne klare å få til her inne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, her har det skjedd mye! Jeg har vært pålogget siden jeg satte meg med kryssord etter en tidlig middag. Hurra! Hva har skjedd? For "noen" må ha gjort "noe"! Er meget interessert i å få vite hvem som har gjort hva! Regner jo med å få et svar på mitt innlegg i går. Tusen takk til dere andre som hang dere på problematikken! Ønsker dere alle en kos Jul og et flott Kryssordår 2014! Vennlig hilsen Kari K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...