anin123 Skrevet 18. november 2013 Skrevet 18. november 2013 Ugredd: VILT????ENDE Rett: RISRA?? Tenkt belte: ?ODIAK Statssjef: SULTANEN AV ?R?NT? Kjent amerikaner: ET?O
eveit52 Skrevet 18. november 2013 Skrevet 18. november 2013 Skal prøve og hjelpe litt men vet ikke om det jeg har er riktig. Ugredd: VOKS Rett: Har RISR ??? Tenkt belte: Finnes i dyrekretsen Z Statssjef: av BRUNEI Kjent kameruner, ikke amerikaner: ETOO fotballspiller
anin123 Skrevet 18. november 2013 Forfatter Skrevet 18. november 2013 Takk Kan du hjelpe meg litt til? Har urolige sjefer: SØKERVI?N Etablissement: STRIPPEPU?E Siste ord i den grønne gata, hva er det? Rett: RISRA?? Suffiks: I?K
eveit52 Skrevet 18. november 2013 Skrevet 18. november 2013 Hei igjen. Jeg er ikke helt ferdig i øvre del. Urolige sjeler, ikke sjefer, men der har jeg lite: SØKER???N Etabl: Bytt ut P med B Rett: Der har jeg : RISRAGU men er ikke sikker på slutten. Suffiks: ISK, mener at jeg har vert borti dette i et annet kryssord men er ikke sikker. Du får prøve videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå