leska42 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 12 ned og 7 fra høyre skal det plasseres en by -4 bkst- der mulighetene er mange, i allefall 7 i tallet, alt etter hva man velger som blindbokstaver. Er det flere enn meg som tror at Hansen har et fasitsvar og alt som ikke samsvarer med dette blir feil. Skulle vært fint å få synspunkt på dette da "fenomenet" gjentar seg svært ofte i hans oppgaver. ({$editedMessage} 30.10.13 18:35) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Når du finner det loddrette dyret - som starter med Flekk..., anbefaler jeg at du satser på en engelsk havneby - egentlig Kingston upon H... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leska42 Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Takk å takk jakest. Jammen tok du meg på sengen her. Jeg hadde en liten feil på siste del av JAKT (5 siste bkst.)som var årsak til at jeg fant mange alternativ for byen. Men nå er jeg enig med meg selv takket være deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amanda Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Der er fortsatt mange altenativ, alle må kunne godtas hvis man blir trukket ut som vinner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Det er vel det som er spørsmålet. F eks kan det være like naturlig å satse på en by i Danmark! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.