Gå til innhold

UMULIUSEN 9

anin123

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk!

Mangler nå:

Råne: B?ODH?RR?

Kordeler: ?BSI?ER

Korsvei: ?TIK???M

Bonnie og Clyde: ?L??TPAR

Harry Potter: KI??MIKKITCH

Landskap: ?ENATU?

Gamlingen: ?R

Selge: ?USHE

Hei, anin123!

Råne: L, A, Y

Kordeler: A og D

Korsvei: Starter med S og ender med kryss:-)

Bonnie & Clyde: F, U, K

Harry Potter: Andre bokstav er E og deretter R og A

Landskap: Starter med ØY. Siste blir R

Selge: P

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg snart i mål, men har igjen noe rusk:

Skiskytter: ERRY

Bergenskvinne: FAIAENNE Er det riktig?

Spiss: TORME Riktig?

Dyr: RO Riktig?

Redskapet: PRENEN Riktig?

Henfalle: TA Riktig?

Morn!

F i skiskytter, tror jeg fant det et sted:-)

Damen er enke fra Fana

Torner er spisse, vet du

Dyr ender på Å

Redskapet stemmer

Henfalle valgte jeg å la bli TY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn!

F i skiskytter, tror jeg fant det et sted:-)

Damen er enke fra Fana

Torner er spisse, vet du

Dyr ender på Å

Redskapet stemmer

Henfalle valgte jeg å la bli TY

Det betyr antagelig ikke noe for deg Unni, men jeg vil nå bare si fra at du fullstendig ødelegger min glede ved å løse oppgavene Umuliusen og Rabiaten ved å legge ut mer eller mindre alle løsningene åpent her. Jeg kommer av denne grunn ikke til å gidde å kjøpe Kryss i Taket lenger. Det er nesten som å kjøpe et kryssordblad med løsningene bak, og nesten hvem som helst kan nå fylle ut løsningene på disse oppgavene med din "hjelp".

Heller ikke skjønner jeg anin 123 sin glede ved å få sine oppgaver mer eller mindre løst av deg, men det får nå være hennes sak.

Jeg kan vel til slutt bemerke at den praksis dere utøver her ikke ville blitt godtatt hverken på Hjemmets eller Allers ( Bruk Hodet ) sine hjelpeforum, men det er vel knekkende likegyldig for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt synd at du ikke vil kjøpe det flotte bladet av den grunn fabio. Jeg er enig med deg at det er uskikk å legge ut løsningsordene på denne måten. Jeg er som regel ferdig når anin123 kommer med hele smørbrødlista så for meg gjør det ingenting. Personlig ville jeg nok ikke følt meg bekvem med å be om så mye hjelp, hadde nok lagt lista litt lavere når det gjelder vanskelighetsgrad hvis jeg var anin123.

Var jeg deg fabio så ville jeg ikke gått inn her før jeg hadde løsningene. Vil jo si at i akkurat denne tråden så er det mest blindbokstaver som blir lagt ut og ikke hele løsningsord.

Du kan jo melde deg inn i vennegruppa på Facebook, der får du hjelp uten å få hele svar, bare hint og bokstaver :-)

({$editedMessage} 02.11.13 15:41)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg undrer meg over at folk lar seg opphisse av dette.

Kryssord skal være gøy, men dere framstiller det som en kampsport forbehold noen få.

Hvorfor går du inn på disse innleggene og leser hvis du ikke vil ha løsningene?

Hvis du klarer å løse dem selv, så hvorfor trenger du da å gå inn på forumet????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av oss lurer på et ord eller to, defor går vi inn her. Men vi ønsker ikke å få hele løsningen rett i fleisen! Jeg foreslår at du sørger for at Unni får din e-postadresse, slik at hun kan sende kopi av løsningen sin direkte til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...