Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noen enig med meg at det er en feil i siste runde 1 vannrett, det skal være i flertall og ikke entall! Har vært en feil før i dette mesterskapet :-) så.....

Håper jeg har noen "tilhengere"..

Ha en fin dag alle sammen

Fortsetter under...

Skrevet

Er det noen som kan hjelpe med tidsrom.letter å letter men finner ikke noe,eller gi ett hint hvor jeg skal letedet er siste runde 24 loddrett,takk på forhånd

Skrevet
  - skrev (På 15.10.2013 den 12.04):

Er noen enig med meg at det er en feil i siste runde 1 vannrett, det skal være i flertall og ikke entall! Har vært en feil før i dette mesterskapet :-) så.....

Hei signy1, såvidt jeg kan se ifølge Fremmedordboka i Ordnett er svaret på 1vannrett et engelsk ord, og det har derfor ikke noe med endelsen å gjøre.

({$editedMessage} 15.10.13 14:41)

Skrevet
  - skrev (På 15.10.2013 den 12.25):

Er det noen som kan hjelpe med tidsrom.letter å letter men finner ikke noe,eller gi ett hint hvor jeg skal letedet er siste runde 24 loddrett,takk på forhånd

Hei tkihanse, svaret på 24 loddrett finner du her i kryssordleksikonet.

Skrevet
  - skrev (På 15.10.2013 den 12.39):

Hei signy1, såvidt jeg kan se ifølge Fremmedordboka i Ordnett er svaret på 1vannrett et engelsk ord, og det har derfor ikke noe med endelsen å gjøre.

({$editedMessage} 15.10.13 14:41)

Aha,,derfor altså,,makan, ser det er andre som har problemer med rett og tidsrom,, vel vel lykke til for oss alle, god du Ansy, om du har fått det til,, førstgang på mange år jeg står bom fast :-( og ler

Annonse

Skrevet

smiler, ja og det ordet med den æ finner jeg ikke, denne gang har de sikkert gjort noe smart, er jo vant med tre "like" eller rettere sagt 4...men er jo noen dager til så...ha en fin kveld tkihanse

Skrevet

Jeg er enig i at det må være flertall på 1 vannrett.

Jeg sliter med løsning på 42 loddrett i siste runden.

Kanskje jeg kan få et tips om hvor jeg skal lete?

Skrevet

Helt enig..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...