agranr Skrevet 12. oktober 2013 Skrevet 12. oktober 2013 Problem med 2 vannrette ord - 12 fra bunnen "fugletitter" - første stavelse? Og 16 fra bunnen "kart" - midterste stavelse?
Jasmar Skrevet 12. oktober 2013 Skrevet 12. oktober 2013 Fugletitteren besøker nok en berømt sted for fugleelskere og kartet brukes i undervisningøyemed hvis jeg har rett. Blindbokstaver B og Æ. Men i likhet med andre så sliter jeg med sigaretten loddrett litt til høyre øverste linje. For hva er det en reserveløsning?
torodd Skrevet 12. oktober 2013 Skrevet 12. oktober 2013 Problem med 2 vannrette ord - 12 fra bunnen "fugletitter" - første stavelse? Og 16 fra bunnen "kart" - midterste stavelse? Første stavelse på fugletittere er navnet på ei øy, hvor det er mangee fugler. blindbokstavene i kart er: G, F, B, Æ I, U
torodd Skrevet 12. oktober 2013 Skrevet 12. oktober 2013 Problem med 2 vannrette ord - 12 fra bunnen "fugletitter" - første stavelse? Og 16 fra bunnen "kart" - midterste stavelse? Første stavelse på fugletittere er navnet på ei øy, hvor det er mange fugler. blindbokstavene i kart er: G, F, B, Æ I, U
torodd Skrevet 12. oktober 2013 Skrevet 12. oktober 2013 Problem med 2 vannrette ord - 12 fra bunnen "fugletitter" - første stavelse? Og 16 fra bunnen "kart" - midterste stavelse? Første stavelse på fugletittere er navnet på ei øy, hvor det er mange fugler. blindbokstavene i kart er: G, F, B, Æ I, U
agranr Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Skrevet 12. oktober 2013 Fugletitteren besøker nok en berømt sted for fugleelskere og kartet brukes i undervisningøyemed hvis jeg har rett. Blindbokstaver B og Æ. Men i likhet med andre så sliter jeg med sigaretten loddrett litt til høyre øverste linje. For hva er det en reserveløsning? Takk begge, da løste det seg :-) Jasmar: "sier nei" blir avstår, ikke avslår (regner med det er feilen), slik at det blir nyter før reserveløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå