Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har fulgt innleggene som omhandler dette hjørne der stikkordene PREF.PREP.PLANTE har vært diskutert. Jeg må likevel innrømme at jeg ikke er helt med på "notene". Mitt problem er å få til rett svar på Elv loddrett fra topp 3 inn fra høyre.

Jeg har 3 alternativ til denne elven, men da jeg mangler anvisning for ord (3 bkst)til høyre for langtur, synes det noe vanskelig.

Har jeg gjort meg forståelig slik at noen kan gi meg hint om hva denne elven skal hete. Takk, takk

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/20695-392-oppe-i-h%C3%B8yre-hj%C3%B8rne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fulgt innleggene som omhandler dette hjørne der stikkordene PREF.PREP.PLANTE har vært diskutert. Jeg må likevel innrømme at jeg ikke er helt med på "notene". Mitt problem er å få til rett svar på Elv loddrett fra topp 3 inn fra høyre.

Jeg har 3 alternativ til denne elven, men da jeg mangler anvisning for ord (3 bkst)til høyre for langtur, synes det noe vanskelig.

Har jeg gjort meg forståelig slik at noen kan gi meg hint om hva denne elven skal hete. Takk, takk

elven blir nok utla som Ellinor skrev, eller atla. Langturen har noe med folk som er på rundttur å gjøre, ikke interrailere, men gl..

edit: så nå først problemet ditt.. langtur er lodrett som elindblo sier, pref. på 3 er vannrett, en uteglemt "retningspil" fra Hansen der

({$editedMessage} 18.09.13 22:13)

Takk for all respons på mitt "problem". Tydeligvis var jeg ikke helt presis da jeg forsøkte å få fatt i siste bokstav på Elv (4 bkst) loddrett som nå er blitt A.

Mnglende anvisning til sluttordet ANA var også medvirkende.

Lurer litt på om Hansen godtar begge løsninger: ATLA eller UTLA.

Godt å ha gode hjelpere i nøden.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...