Gå til innhold

"Sørgemelding" til Jackpotløsere

Anbefalte innlegg

Gjest Belladonna

Jeg kjøpte Jackpot nr. 5 for noen dager siden og ble i første omgang positivt innstilt til forandringene, forskjellige oppgaver å bryne seg på i tillegg til kryssordene.

Men da jeg så på siste side, dalte begeistringen, for her skal man bare skrive løsningsord/setninger. Jeg ringte Jackpot idag for å få dette bekreftet og for å gi uttrykk for min mening. For mitt vedkommende blir hele moroa med kryssord borte når man ikke trenger å løse hele for å være med i premietrekningen. Dette gjelder samtlige kryssord i bladet!

Damen jeg snakket med, fortalte at de hadde fått mange henvendelser om dette og at det eneste de på kundeservice kunne gjøre, var å videreformidle beskjeder.

Snufs, snufs! Er noen av dere enig med meg?

Hilsen "Donna triste" :-(

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/2066-s%C3%B8rgemelding-til-jackpotl%C3%B8sere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anita_m

Jeg er iallefall enig! Synes kryssord hvor du bare skal løse gater eller lignende er litt nedtur. Tror nok de som retter synes det må være en guds gave, de må da spare mange timer på å gjøre det på denne måten. Og det er kanskje egentlig dette som er grunnen til at en del gjør det slik? For min del betaler jeg heller ekstra for et blad evt at premiene blir litt lavere for å slippe dette.

Gjest Irene

Jeg er så glad at noen reagerte på det "nye " bladet fra Jackpot og den er absolutt ikke mere hva det var før så også jeg ble veldig skuffet over det hele og vurderer å si den opp fra neste år.

Løsningen får vi ikke mere heller så jeg tror de må nok forandre litt på hele innholdet ellers mister de mange gode kryssordløsere tenker jeg. Da får vi gå over til andre kilder for å gjøre det.

Med Vennlig Hilsen

Irene

Gjest Linda K

Jeg kjøpte Jackpot nr. 5 for noen dager siden og ble i første omgang positivt innstilt til forandringene, forskjellige oppgaver å bryne seg på i tillegg til kryssordene.

Men da jeg så på siste side, dalte begeistringen, for her skal man bare skrive løsningsord/setninger. Jeg ringte Jackpot idag for å få dette bekreftet og for å gi uttrykk for min mening. For mitt vedkommende blir hele moroa med kryssord borte når man ikke trenger å løse hele for å være med i premietrekningen. Dette gjelder samtlige kryssord i bladet!

Damen jeg snakket med, fortalte at de hadde fått mange henvendelser om dette og at det eneste de på kundeservice kunne gjøre, var å videreformidle beskjeder.

Jeg er og enig, og ble kjempe skuffet da bladet kom i postkassa....

Det er liksom ikke det samme når hele kryssordet ikke trenger å bli sendt inn...

Håper de forandrer det tilbake igjen...

Gjest Magne

En ting er i hvert fall sikkert.

Mitt abonnement på Jackpot blir ikke fornyet.

Aall utfordring er jo forsvunnet

Annonse

Gjest Kari Anne

Jeg er iallefall enig! Synes kryssord hvor du bare skal løse gater eller lignende er litt nedtur. Tror nok de som retter synes det må være en guds gave, de må da spare mange timer på å gjøre det på denne måten. Og det er kanskje egentlig dette som er grunnen til at en del gjør det slik? For min del betaler jeg heller ekstra for et blad evt at premiene blir litt lavere for å slippe dette.

Enig med alle talere! Det som i tillegg irriterer meg, er at mine yndlingsoppgaver plutselig er blitt oppgaver som det står løsningen på bak i bladet.Da er det jo ikke noe spenndende å løse dem!

Dessuten er noen av oppgavene borte! Har ikke lenge igjen av abonnementet, tviler på at det blir noen fornyelse her i gården!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...