Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Hei! Mener du 1 vannrett eller loddrett? Begynner på B, da:-)Og da sier det seg selv hva I er(altså 1 lr), ikke sant? 50 vannrett eller loddrett? Første bokstav er R. 63 vr = dyr det drives avl på. Har du noen bokstaver her?

Skrevet

Flott! I 1 vr mangler du I, S og T. I 50 lr mangler du G og Å, og i 63 vr er det ikke snakk om futene, men om stutene:-) Som det drives avl på. Lykke til!

Skrevet

5 lr = TILSY

49 vr = EVJEosv

46 lr - du mangler H, E, O og N

51 lr - starter på BID og resten stemmer. Dronninga har nok draget på dem, ikke sant?

Annonse

Skrevet

Nå mangler jeg:

14V: K?NI

21V: ?YSEFISE

20L: AUA?A

46V: HUHU?

35L: HAL?VE?

45V:ES?

Hei, anin! 14V - du mangler A. 21V M. 20L = Bare A-er her. 46V = man kan maule ost med stor fryd:-) 35L - her får du en halv veis! 45V - er jo greit å si hvis man ikke aner hva man snakker om osv:-)

Skrevet

Du har ikke vært inne på tanken om at denne oppgaven er for vanskelig for deg anin?

Hei, fabio! The best way out is always through. Sånne som anin og jeg sliter oss gjennom det meste, ser du:-)

Skrevet

Hei, anin! 14V - du mangler A. 21V M. 20L = Bare A-er her. 46V = man kan maule ost med stor fryd:-) 35L - her får du en halv veis! 45V - er jo greit å si hvis man ikke aner hva man snakker om osv:-)

For så vidt greit den -Unni.

Men hva med å opprette direkte kontakt, så slapp vi å

få alle disse løsningene referert her i forumet.

Det er en del av oss som ikke synes det er så veldig stas...

Skrevet

Du, da, tøysekoppen! Det er bare å la være å se - og å la være å stave seg gjennom bokstaver og finne ut hvor de hører hjemme og sånt. Ikke sant? The best way out is to let it be. Gallagher ville hatet den der, da.

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor noen orker å irritere seg fordi noen spør hjelp om kryssord??? Hvorfor?

Unni: Er det riktig at 20L blir AAAAA eller AUAAA?

Og 46V, der ga du meg 42L i stedet

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...