Hulte Skrevet 31. august 2013 Skrevet 31. august 2013 Er seint ute denne uka og er nesten blank i høyre side nederst og venstre side øverst. Må bare få spørre om riktig/feil på det lille jeg har.Svært takknemlig for noen hint også.Høyt heng.pris 4.bokst.L og nest siste Ø.På organ R som 2.og E som nest siste.Billedkunstner der finner jeg ingen med M som nest siste og da regner jeg med at det er feil.Har C/H som 4.bokst.Dette ble mye mas,men håper på litt hjelp.Mvh.Hulte.
Ansy Skrevet 31. august 2013 Skrevet 31. august 2013 Hei Hulte! Dine bokstaver på høythengende pris er riktige.Dette har med moteverdenen å gjøre, og du kan finne det ved å søke på sysak her i leksikonet. På organ er også dine bokstaver riktige, du finner også dette svaret her i leksikonet, men da med 9 bokst., svaret i oppgaven ser ut til å bli i bestemt form.På billedkunstner har du også riktige bokstaver, og du bør beholde H som 4.bokstav, svaret finner du ved bokstavsøk på ordnett. Håper dette er til litt hjelp. Hilsen Ansy.
Hulte Skrevet 31. august 2013 Forfatter Skrevet 31. august 2013 Takk Ansy,høres flott ut dette.Får ikke anledning å jobbe med det før senere i kveld,men nå har jeg iallfall noe å komme videre med.Vennlig hilsen Hulte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå