vikh7 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 15 opp 11 fra høyre. Har tilveiel--kte,hva kan det bli,noe er vel galt, men hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Unni Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 tilveie stemmer, og deretter en B, og da ser du sikkert at resten stemmer:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 15 opp 11 fra høyre. Har tilveiel--kte,hva kan det bli,noe er vel galt, men hva? Ikke kommet så langt at jeg har løst kryssordet, men kan det være TILVEIEBRAKT? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Unni Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Du har helt rett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikh7 Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 15 opp 11 fra høyre. Har tilveiel--kte,hva kan det bli,noe er vel galt, men hva? Tusen takk,trodde at det vart lytter,men selvfølgelig så er det bytter,takk igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Unni Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Trivelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carimette Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Temmelig forvirret her nå. Dersom det blir tilveiebrakte. Hva i all verden blir bøyd (4 opp nedenifra , 13 fra høyre) Når jeg skriver ordet tilveiebrakte får jeg rød strek under ordet......ja, ja sånn går no dagan. Fortsatt god sommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Hei. Bøyd. Du har kanskje en riktig gammel slektning som naturlig er litt..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Poenget er vel at bøyd går loddrett - og vannrett mangler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Kommune er vel ikke riktig plassert i diagrammet. Jeg har vel ikke tenkt på Hansen kryssord før. Har vel løst kryssordene ca. 5 uker. Etter det jeg har lest her i forumet, er det visst noe som heter typisk Hansen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.