Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har det stoppet helt opp.Har ingenting å "bygge på"i høyre hjørne øverst.Dessuten må jeg spørre om noen av bokst.er feil.14 v.r lurer jeg på om N er riktig som 1.På 3.bokst har jeg L/G.25 vannr.R?K?R?E?S,har funnet noe på ordnett,men ikke en overbevisende forklaring.20 loddr.skjønner jeg heller ikke noe av ?P?K?E?T.Er svært takknemlig for litt hjelp.Hilsen Hulte.

Fortsetter under...

Skrevet

Hei Hildur,

vi er "gamle kjente" fra det gamle Norge 1-2-3 (Hjemmet).

Meld deg på der (det er gratis), da treffer du igjen gamle kjenninger - og tonen er mye hyggeligere.

Oppskrifen er enkel:

(google) Hjemmet.no

Trykk på: bli medlem (øverst til høyre)

Hvis du ikke vil ha facebook/google, les videre

Fyll inn nødvendige opplysninger

Les og kryss av for vilkår (hvis du er enig)

Trykk på "bli medlem" - og vips så er du der.

På dette forumet må man nesten skjønne gresk for å forstå tips, ikke det det største problemet akkurat for meg, har en svigerdatter som er "halvt gresk", så jeg har lært litt av språket.

Svarer man får "åpent" - her inne - ja så får man "så hatten passer" av overkikkadoerene.

Mvh

({$editedMessage} 17.07.13 22:23)

Skrevet
  - skrev (På 17.7.2013 den 16.52):

Her har det stoppet helt opp.Har ingenting å "bygge på"i høyre hjørne øverst.Dessuten må jeg spørre om noen av bokst.er feil.14 v.r lurer jeg på om N er riktig som 1.På 3.bokst har jeg L/G.25 vannr.R?K?R?E?S,har funnet noe på ordnett,men ikke en overbevisende forklaring.20 loddr.skjønner jeg heller ikke noe av ?P?K?E?T.Er svært takknemlig for litt hjelp.Hilsen Hulte.

Hei

På 14 V har jeg ikke N som første bokstav. Tredje bokstav bør du beholde Lén. På 25 V tror jeg du har funnet riktig ord, for i medisinsk ordbok står det at det er en gren av vagusnerven.

På 20 V har jeg bare din P og E.

Og jeg er enig med steinar. Det er mye hjelp å få på hjemmet.no.

Hilsen Torild

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...