Hulte Skrevet 30. juni 2013 Skrevet 30. juni 2013 Sliter veldig denne gangen med mestern,ser ut som det stopper opp her.Bare noen spørsmål om riktig/galt?"ble lansert 1 1946"der har jeg skrevet en leskedrikk,men får det ikke til å stemme med kryssende fugl.Kan symptom være,andre bokst.G."Ord på seg ?e???m?.Legemiddel 4.siste en I.Håper på litt hjelp.Mvh.Hulte.
akok Skrevet 30. juni 2013 Skrevet 30. juni 2013 Med forbehold om feil, scootermerke på V. Andre bokstav G, 4.S ,8.O Legemiddel, R først, slutter på din.
-benny Skrevet 30. juni 2013 Skrevet 30. juni 2013 Sliter veldig denne gangen med mestern,ser ut som det stopper opp her.Bare noen spørsmål om riktig/galt?"ble lansert 1 1946"der har jeg skrevet en leskedrikk,men får det ikke til å stemme med kryssende fugl.Kan symptom være,andre bokst.G."Ord på seg ?e???m?.Legemiddel 4.siste en I.Håper på litt hjelp.Mvh.Hulte. Dine bokstaver på ord på seg er riktige. G er rett bokstav på "symptomet" og lansert i 1946 er et kjøretøy og ikke en leskedrikk.Fuglen er en gjenganger i kryssordsammenheng... Lykke til! mvh Benny
Hulte Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Skrevet 30. juni 2013 Tusen takk til dere 2,da går jeg trøstig i vei videre.Blir vel ikke før i kveld jeg får ta "stortaket"Ha en fin dag.Mvh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå