Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tok det for å være loddrett vedkommende mente. Den som spør om ting bør identifisere om det er vannrett eller loddrett, høyre og venstre og hvor i kryssordet ordet starter. Det er ikke så vanskelig, det er bare latskap å ikke gjøre det. Men, man kan vel be folk om dette til man blir blå i fjeset, det hjelper allikevel så lite.

Dagens utblåsning!!

PS: bokstavene 14,15,16 og 17 i det vannrette ordet blir k,e,l og æ.

({$editedMessage} 06.06.13 15:50)

Tusen takk for hjelpen, begge to.Men, jeg synes det begynner å bli litt tullete at man må beskrive på tallet riktig søkeord. Fra toppen betyr nedover. Hadde jeg ønsket ordet som gikk vannrett hadde jeg sagt det. Vi må ikke bli helt petimetere her, heller, da. Kryssord er tross alt en avkobling, og avkoblinger skal være koselige. Og, det er opp til hver enkelt å gå inn i diskusjonspanelet og hente ut, eller spørre. Dette har ingenting med latskap å gjøre, jeg blir litt lei meg nå over å bli beskyldt for slikt..

Jeg tok det for å være loddrett vedkommende mente. Den som spør om ting bør identifisere om det er vannrett eller loddrett, høyre og venstre og hvor i kryssordet ordet starter. Det er ikke så vanskelig, det er bare latskap å ikke gjøre det. Men, man kan vel be folk om dette til man blir blå i fjeset, det hjelper allikevel så lite.

Dagens utblåsning!!

PS: bokstavene 14,15,16 og 17 i det vannrette ordet blir k,e,l og æ.

({$editedMessage} 06.06.13 15:50)

Da stemmer det med det jeg har.

Burde kanskje tenkt på å telle nedover.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...