Hulte Skrevet 31. mai 2013 Skrevet 31. mai 2013 Stresser med å få ferdig Mestern.Reiser bort noen dager.Nå strander det på eksperten.Har bokst.?E???L?E?.Ser at det skal finnes i Nyordboka,men etter å ha pløyd gjennom 2 ganger har jeg ikke klart å finne det.Er bokst.mine riktige og er ordet ekspert brukt som forklaring?Ergerlig å må gi opp når man er så nær.Mvh.Hildur.
Ansy Skrevet 31. mai 2013 Skrevet 31. mai 2013 Hei Hulte, bokstavene dine er riktige. Søk på arbeider her i kryssordleksikonet, og sjekk med nyordboka det du får opp. "ekspert" er en av forklaringene der.
Hulte Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Skrevet 31. mai 2013 Tusen takk for hjelpen.Hadde i mellomtiden fått h`en på plass så da ble det enklere å sjekke.Ser nå at jeg mangler de 3 blindbokst.i statistikk.Har tatt bokst.søk på ordnett men finner ikke den forklaringen.Har vel ikke riktig abonn.bare riksm.ordboka.Kan jeg finne det andre steder?På forhånd takk.
Hulte Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Skrevet 31. mai 2013 Har ikke den,men må vel prøve å finne ut av det på en eller måte.Takk skal du ha.Mvh.Hildur.
Ansy Skrevet 31. mai 2013 Skrevet 31. mai 2013 Du kan søke på helseregister i SNL, da får du opp svaret i Medisinsk leksikon.
Hulte Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Skrevet 31. mai 2013 Tusen hjertelig takk,da var mestern i boks.Har mye å lære om nettbruk ser det ut som.God helg til alle gode hjelpere.Hilsn Hildur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå