erling32 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 11 linjer fra toppen og 5 inn fra venstre er det spørsmål om en forfatter loddrett på 4 bokstaver. Jeg har fått YAHP, men kan ikke finne vedkommende verken her på Kryssordleksikonet eller i Store Norske Leksikon. Da tror man automatisk at noe er feil. Kan noen hjelpe meg å rette det hele opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Svaret er rett. Du kan finne han (henne?) på Google. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erling32 Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Tusen takk for hjelp. Nå er kryssordet ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erling32 Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg trodde jeg var ferdig, men Hansen vil ha enda en forfatter, nemlig en på 7 bokstaver vannrett, 7 linjer opp og helt til venstre. Jeg har ?hnmark. Kan det være riktig og vil noen hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Narni Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 E som første bokstav. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Det kan være lurt å kikke på tidligere innlegg før du spør - og i alle fall sjekke kryssordleksikon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erling32 Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 E som første bokstav. Takk Narni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.