Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med "sersjant" loddrett 5 inn fra høyre.... Noen som kan hjelpe meg med blindbokstavene? Og da tror jeg de to første blir ge... (+)

Fortsetter under...

Skrevet

Hei

jan1952 svarer neppe.

Tror du kommer i mål med presten om du skriver NEFERTARI som løsning på dronning.

Annonse

Skrevet
  - skrev (På 4.5.2013 den 10.39):

Jeg har skrevet geleddpisker, men om det er riktig er jo en annen sak! Hva har du fått på prest?

Jeg går for samme løsning på sjanten.per

Skrevet
  - skrev (På 4.5.2013 den 13.23):

Må bare innrømme det: Sliter med "Den lange" presten loddrett 7 rader inn fra høyre.Til tross for gode tips om blinbokstaver, synes jeg ikke begynnelsen ser god ut. Har -kapasitet til slutt. Har bare dette igjen før alt er gjort.

Skrevet
  - skrev (På 4.5.2013 den 13.23):

Der satt presten! Takk for de bokstavene p-hafn. Trodde først ordet var todelt, men med et tredelt ord falt alt på plass.

Skrevet
  - skrev (På 4.5.2013 den 14.53):

Må bare innrømme det: Sliter med "Den lange" presten loddrett 7 rader inn fra høyre.Til tross for gode tips om blinbokstaver, synes jeg ikke begynnelsen ser god ut. Har -kapasitet til slutt. Har bare dette igjen før alt er gjort.

Prøv med et annet ord for bønn på første del og et annet ord for utredning på den andre del. Da tenker jeg du kommer i mål

({$editedMessage} 04.05.13 17:13)

Annonse

Skrevet
  - skrev (På 4.5.2013 den 14.56):

Der satt presten! Takk for de bokstavene p-hafn. Trodde først ordet var todelt, men med et tredelt ord falt alt på plass.

Takk til alle! Jeg hadde Nefertari fra før.

God helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...