solv2 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Vil noen hjelpe meg med kroken.Det er 8 opp og 15 inn nedenfra venstre hjørne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjerterdame Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg sliter med det samme ordet. Mangler de to blindbokstavene. Har RÅ..KEN. ({$editedMessage} 24.04.13 19:42) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lassie Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Har slitt jeg også, men jeg tror det kan bli rånokken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Enig, men finner ikke sammenheng? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lassie Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Tror det må være en krok på seilet eller en eller annen innretning i forbindelse med seilet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjerterdame Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Har slitt jeg også, men jeg tror det kan bli rånokken? Takk,Lassie. Rånokk er sikkert riktig. En krok som holder seilet på plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solv2 Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 Enig, men finner ikke sammenheng? Det står faktisk nokk etter rå i Tanums så det er noe som heter det.Iallefall tusen takk jeg skriver det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Narni Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Takk,Lassie. Rånokk er sikkert riktig. En krok som holder seilet på plass. NOKKE = liten jernkrok. RÅNOKKE brukes i rigg på båt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.