torodd Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Er det noen som kan hjelpe meg med de to første bokstavene i by, øverste linje, 4 inn fra hø.? Har også problemer med dyr,vannrett, 4 opp bra bunnen, ca på midten. Noen hint her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sussi Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Prøv Facebook-gruppa "For oss som liker å krysse i taket". Selv holder jeg fortsatt på med blad nr 2... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Du er litt tidlig ute, fristen for nr 2 er først den 23! Det er forøvrig synd hvis vi må inn på fjesboka for å få kryssordhjelp - undertegnede har bestemt seg for å holde meg unna svineriet, og aldri registrere meg der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Unni Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Det behøver du jo heller ikke:-) Mye god hjelp å få her også. Ha en flott helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-juni2 Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Vennegruppa for Kryss i taket har ingenting med " svineri" å gjøre, bare så det er sagt. At det finnes ufine og uforskammete mennesker i dette forumet er gammelt nytt, jeg takker for meg :-( ({$editedMessage} 13.04.13 09:32) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Unni Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Auda! Jeg håper at det ikke var "skjeld" og meg som avstedkom dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.