elindblo Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Loddrett, øverste linje, 8 inn fra høyre. Jeg har fått nipshode, men har ikke peiling på hva dette kan være. Jeg kan ikke se at jeg har gjort noen feil, men det er jo ofte slik at man ikke har så lett for å innse sine egne feil. Kan noen gi meg forklaring på "nipshode"? Eller skal det kanskje bli "gipshode"? Dette gir i så fall en bedre mening. Får legge de små grå i bløt.... og se om jeg får noe vettugt på "samaritan"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Kanskje siste bokstav skal være D? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-juni2 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Loddrett, øverste linje, 8 inn fra høyre. Jeg har fått nipshode, men har ikke peiling på hva dette kan være. Jeg kan ikke se at jeg har gjort noen feil, men det er jo ofte slik at man ikke har så lett for å innse sine egne feil. Kan noen gi meg forklaring på "nipshode"? Eller skal det kanskje bli "gipshode"? Dette gir i så fall en bedre mening. Får legge de små grå i bløt.... og se om jeg får noe vettugt på "samaritan"... Nips er pyntegjenstander, så det blir altså hodet til en liten pyntefigur. ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gerd1 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Det fikk jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 Nips er pyntegjenstander, så det blir altså hodet til en liten pyntefigur. ... OK. Jeg takker for godt innspill og tar dette med inntil videre. Jeg er ikke helt overbevist.. :)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bikka Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Eg har tru på GIPS..... er usikker på siste delen i SAMARITAN, det lange ordet vannrett, 2 linjer frå toppen til høgre. Kan det bli BEGREP? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
phafn Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Det blir Nips --- og begrep er slutten på langordet. Per Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bikka Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Takk, Per! - Då kan det henda eg landar rett.... Men det vart eit litt rart ord på den samaritanen....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Narni Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Eg har tru på GIPS..... er usikker på siste delen i SAMARITAN, det lange ordet vannrett, 2 linjer frå toppen til høgre. Kan det bli BEGREP? Jeg mener det blir nipshode og slutten på samaritan blir innbegrep. (Se Tanum for innbegrep.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 11. april 2013 Forfatter Del Skrevet 11. april 2013 Jeg takker og bukker! Det var det samme jeg hadde kommet til, men jeg var usikker! Takk for all hjelp og lykke til med dere andre på resten av kryssordet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.