mj8599 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Ganske grei i dag. Da gleder vi oss til lørdagens... Lykke til til de som skal løse den nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Det var uvanlig - ferdig for 3-4 timer siden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leska42 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Ganske grei i dag. Da gleder vi oss til lørdagens... Lykke til til de som skal løse den nå! MÅ vi gjøre dette til en maratonkonkurranse der målet er å bli først ferdig ?? Skulle tro at det finnes noen blant oss Hansenfan som har en vanlig arbeidsdag å skjøtte og dermed ikke har muligheten for å følge sprinterne. For min del er det "kosen" og gleden med å løse oppgaven som gjelder, ikke bryte målsnoren først for så å utrope sin bragd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Vi er alle forskjellige! Noen løser etter hvert og legger til side, tar andre gjøremål og fortsetter. Vi må respektere at fremgangsmåtene i løsningsmetodene er avhengige av hvordan man disponerer sin egen tid. Hva jeg selv gjør, får være min egen sak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.